• sassa07

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Alcastar: Välkommen hit

barnlängtan: Vilken mysig fredags em

Jag har inte ändrat på något för att "lättare" kunna bli gravid.  Tar mig gärna ett glas vin på helgen eller 2, ibland blir det inget alls. Just nu står ett glas jämte mig hehe...
    Jag tar gärna ett glas på tisdagar till "desperate housewives" men det har ju inte börjat ännu, så jag får vänta lite till 
    Känner att jag äter bra mat och regelbundet, tränar 3-4 ggr i veckan!

---------------------
    Japp äl å mens räcker för mig, å nu har jag dragit ner det till att bara ha koll på mensen....

• sassa07

Fimpen72: Nej nej kom igen nu, nu ska vi kämpa på!!!! Snart kommer det...

• sassa07

Elea: Välkommen till tråden

----------------------
    Ni är underbara, ni har superkoll på allt utanför å innanför kroppen
    Jag kollar iaf inte tappen, men en sak e jag bra på: att få mens hehe..

Jag äter oxå ACO Lila vitamintabletter, jag har en söt son som brukar påminna mig, för jag har lite fint sagt att man behöver äta dom för att få en bebis... Så imorse låg en tablett jämte kaffekoppen när jag gick upp
    Han undrar ofta varför inte han får syskon??? Inte av ACO iaf...

-------------------
    Syskonmaking: Första tabletten pergo idag.
    MD77: Hoppas att du testade för tidigt, kanske e 1 okt som syskonmaking skrev!

• sassa07
    Nu ska det bli barn listan:

Sancia:  BIM 26/9 Plus
    MD77: BIM 27/9
    Fjällräven: BIM 28/9
    Smurfette77: BIM 28/9 
    Syskonmaking: BIM 2/10
    GakkenLive BIM ca 4/10
    Barnlängtan2011:
     BIM 5/10
    Fimpen72: - BIM 15/10
    Sassa07: BIM 22/10
  • sassa07
    Fimpen72 skrev 2010-09-26 15:02:13 följande:
    Ska inte ngn mer skriva upp sig på listan? Vill inte vara sist längre ha ha...
    Jag e sist då

Räknar 33 dagar som det varit dom senaste 2 cyklarna.
    Jag kommer att vara i Barcelona den 22/10, väntar nog med att testa då, vill njuta av helgen där!!!
  • sassa07

Syskonmaking: Bebisvärk
    ------------------

Gyn ringde mig idag vi hade tel.tid.
    Han vill att jag äter 2-3 omgångar pergo till, helst varann månad!
    Skulle det allt förmodan inte ta sig så är IVF nästa alternativ. Min sambo ska lämna spermieprov, har era män gjort det? (Samma pappa till sonen) han har sagt att han är villig att göra det så jag får väl se vad han säger när vi kommer hem efter jobbet.
    Min man är inte lika pos. till IVF, jag kan ju inte tvinga honom heller. Måste ju förstå hans känslor oxå. 
    ----------------------

• sassa07

oooops...
    Glömde säga att läkarn tyckte att jag skulle kontakta IVF snart för att få en tid med dom. Beroende på
    hur lång väntetid dom har!
    Så jag får väl fundera på vilken jag ska gå till! usch, ville ju inte detta *tårögd*
    Undra om jag hade fått äta mer pergo om jag bodde i en annan kommun.

• sassa07

Fimpen72: Det va en bra idé! Håller tummarna för äl nu då
    ----------------
    Syskonmaking: Tycker du gör rätt som har en depp dag, låt allt vara skit för en dag man måste få ha det så någon gång. Det är psyk. jobbigt det vi alla går igenom.
    Jag hoppas ju givetvis att det inte är mensverk du har! Deppa å ryck upp dig igen vi SKA klara detta!
    ---------------------
    MD77: Vad händer???
    ------------
    Fjällräven: Tråkigt med mensen,men det är nya tag nu

• sassa07

Barnlängtan: Jag ska ta ett progesteron test en vecka innan BIM denna gången.

MD77: Vi ska klara detta! Vi ska inte ge upp Jag har oxå känt mig deppig i helgen...

• sassa07
    Eddam skrev 2010-09-28 10:07:34 följande:
    Vad är det för något?
    ja, vad är det???

-------------
    Syskonmaking: nu hänger jag inte med Obestämd  Du har väl inte ätit dubbelkurer hela tiden??? eller?
Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??