• sassa07

Fler som snart ska börja med Pergotime??

MD77:  Har du läst eller hört om man ska göra stopp med AC när mensen kommer???

• sassa07
    MD77 skrev 2010-08-20 20:27:46 följande:
    Nej,vad jag förstått så ska man knapra på så länge man mår bra och får bra resultat Glad 
    Hur länge har du ätit nu? Märkt någon skillnad, känt något?
    Jag tar droppar och har ätit det sen förra mensens första dag, ca 5v. Jag mådde riktigt illa efter ca 2v men nu känner jag inget å jag känner inte någon spec. skillnad heller.
    Du tar väl oxå AC? Känner du något?

Syskonmaking&Fjällräven:
    Oki jag har totalt brytit ihop och ska resa mig nu Ska försöka att bara känna lugnet denna månaden, göra det jag vill göra..
    Visade ju pos. på äl-testen.men visst hade jag velat fått det bevisat med ett blodprov.
     Men man kan få mens utan äl, det är så jag har haft i 1,5 år snart....
  • sassa07
    MD77 skrev 2010-08-22 14:40:04 följande:
    Jag åt bara i några dagar, är lite nojjig av mig så jag slutade när jag ändå var tvungen att äta provera och sen pergo igen. Men hoppas att det hjälper dig, du får berätta hur det går!
    Jag e oxå nojig av mig men jag känner ju inget spec. och denna månaden hjälpte det ju inte, kanske ska man ge det ett tag...
    Ja tiden går långsamt när man väntar... men snart är det vi som får ett plus!!!

Syskonmaking: Hur många dagar äter man primolut???
    Fjällräven: Kan du vara gravid kanske??? Hoppas
  • sassa07

MD77: ååååååååå va roligt!!!

• sassa07
    MD77 skrev 2010-08-24 17:20:54 följande:
    Ja, jag är överlycklig! Imorgon ska jag börja med Pergo, tjoho! Hoppas att äggen och allt annat är lika bra som förra gången då ska det nog kunna bli en liten bebis hoppas jagGlad Men man ska väl inte hoppas för mycket...blir så besviken då...
    nej nej nej nu ska vi hoppas och hålla alla tummar å tår denna gången
  • sassa07
    Eddam skrev 2010-08-24 22:09:15 följande:
    Skit blä bajs och fan!!!!
    Försökte hämta ut Pergo idag och det är HELT slut!! Tidigast leverans 20 september!!! Och jag som käkat Primoluten nu för att få mens HELT i onödan!! Fan vad besviken jag blir!!!!! Så nu är det bara att vänta till dess.. 

Ingen annan som har hämtat ut dom senaste dagarna som kan tipsa om vart man ska vända sig?

FAN!
    Hur kan det egentligen vara HELT slut??!!! Riktigt dåligt!!! Fattar att du blir besviken..
    Å jag som blev besviken på min läkare att jag inte fick några, kanske inte hade funnits till mig heller då...
    Jag håller med dig, skit skit skit är det!

MD77: är det pergo från utlandet då??? Vågar man? jag skulle nog vara lite nojig...
  • sassa07
    Eddam skrev 2010-08-25 21:09:09 följande:
    Nu har desperata jag beställt! Vi får se om jag åker in i finkan eller inte..
    Vi får väl komma och betala borgen

Fjällräven: Skulle du inte till IVF i tisdags??? eller har jag läst helt tokigt???

Nu e mensen slut så nu börjar: jag-ska-inte-tänka-på-det-bara-slappna-av-perioden... Så får vi väl se hur det går!!!
    Jag hoppas ju att min kropp kanske har en egen äl denna månaden, för innerst inne vill jag ju!
  • sassa07

ja ni alla smugglare Kanske skulle man våga sig på detta oxå...
    Jag kanske ska ha en omgång hemma om det nu är så att pergon inte dykt upp till Sept när jag ska få en ny kur av gyn...

MD77: Fick du ut pergo nu av din gyn???

Fjällräven: Självklart synd att grav.test visar neg, men är det inte bättre att mensen dyker upp nu istället så att du kan få gå vidare mot en ny äl

• sassa07

Syskonmaking: Jodå innan tisdag borde det väl ändå komma Dom prioriterar ditt paket nu under helgen

Fjällräven: seeeegt att den inte vill dyka upp!

Om det nu allt förmodan skulle ske ett under att jag får en "egen" äl så är väl det runt den 5-7/9 precis som du MD77. Jag vill inte stressa eller fundera över det men det gör man ändå! Fast inte lika hysteriskt som under pergokuren, kanske för att jag intalar mig att jag inte har en egen äl.
    Jag har nu anmält mig till en keramikkurs, kanske kan det få en att slappna av lite och tänka på annat.

Tycker att det är dags att vi alla +++++++++ ar nu!!!

• sassa07

Ett stort GRATTIS till dig ljusgläntan3030!!!

Syskonmaking: Jag hoppas att Pergon har dykt ner i din brevlåda idag Lite tur iaf att du är på dag 3 då kommer du ju att hinna.

Fjällräven: Lycka till idag

MariaK7: Välkommen hit! ja det är en låååång tråd med massa frågor, funderingar,  mm
    Jag har en son på 6år som bara kom till och nu har jag ätit pergo 2ggr utan resultat! Har snart försökt i 1,5 år!

Är det så att läkemedel företaget har gjort fel med Pergo, man tycker ju inte att det skulle ta helt slut.???

Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??