Fler som snart ska börja med Pergotime??
MD77: Har du läst eller hört om man ska göra stopp med AC när mensen kommer???
MD77: Har du läst eller hört om man ska göra stopp med AC när mensen kommer???
MD77: ååååååååå va roligt!!!
ja ni alla smugglare Kanske skulle man våga sig på detta oxå...
Jag kanske ska ha en omgång hemma om det nu är så att pergon inte dykt upp till Sept när jag ska få en ny kur av gyn...
MD77: Fick du ut pergo nu av din gyn???
Fjällräven: Självklart synd att grav.test visar neg, men är det inte bättre att mensen dyker upp nu istället så att du kan få gå vidare mot en ny äl
Syskonmaking: Jodå innan tisdag borde det väl ändå komma Dom prioriterar ditt paket nu under helgen
Fjällräven: seeeegt att den inte vill dyka upp!
Om det nu allt förmodan skulle ske ett under att jag får en "egen" äl så är väl det runt den 5-7/9 precis som du MD77. Jag vill inte stressa eller fundera över det men det gör man ändå! Fast inte lika hysteriskt som under pergokuren, kanske för att jag intalar mig att jag inte har en egen äl.
Jag har nu anmält mig till en keramikkurs, kanske kan det få en att slappna av lite och tänka på annat.
Tycker att det är dags att vi alla +++++++++ ar nu!!!
Ett stort GRATTIS till dig ljusgläntan3030!!!
Syskonmaking: Jag hoppas att Pergon har dykt ner i din brevlåda idag Lite tur iaf att du är på dag 3 då kommer du ju att hinna.
Fjällräven: Lycka till idag
MariaK7: Välkommen hit! ja det är en låååång tråd med massa frågor, funderingar, mm
Jag har en son på 6år som bara kom till och nu har jag ätit pergo 2ggr utan resultat! Har snart försökt i 1,5 år!
Är det så att läkemedel företaget har gjort fel med Pergo, man tycker ju inte att det skulle ta helt slut.???