Fler som snart ska börja med Pergotime??
dagarna bara försvinner och tiden går utan att man blir gravid. URK
Nu får du ser framåt mot nästa ÄL, så lever man ju..
kram
Dag 21 idag... Helt sjukt att det svävar runt ett litet ägg som kan vara befruktat... eller så poff så blev det inte bra och mensen kommer om 12 dgr ist.
Håller tummarna så de vitnar och fantiserar om bebisen...
Tänk om..... då skulle pyret komma i juni.
Hatar att jag får upp hoppet så dant och sen faller man pladask när det inte blir ngt.
Jag vill inte bli för gammal heller, är ju 35år nu.
Hade dåligt med fertilitsekret denna ÄL tror jag. Men tappen så lågt att det var löjligt, lägre så hade jag fått stoppa tillbaka den efter varje toabesök.
Är i valet och kvalet om jag ska beställa Femar eller invänta mensen. Om den kommer hinner ju inte tabletterna fram innan dag 5.
Annars kanske testa på BIM -4 och beställa om det inte finns antydan till plus.
Det är ju ändå rätt mkt pengar. 1400kr för 6 kurer...
Jag saknar barnlängtan här i tråden, hon har ju dessutom BIM imorgon.
Hallåå!!!
En tjej på jobbet äter pergo just nu, hon vet inte att jag också gör det...
Hon på dag 6 och jag dag 22..
Nu har jag "bara" 11 dgr kvar till BIM... Fy, vill bara sova bort tiden.
Jag har köpt ett Efva attling smycke som heter Baby luck.
En lite bricka med siffran 8 på.
Ett lyckonummer i Asien.... tog på mig halsbanden häromdagen för att få lite baby luck, tror ni det fungerar *flin*
Funderar lite på när jag ska börja gravtesta... fredag eller är det löjligt tidigt.
RFSU tidigt påstår ju att den ska kunna visa positit redan 7dgr efter befruktning.
Jag frågade min gyn förra gången jag var där varför vissa tar dag 3-7 och vissa tar dag 5-9. Han sa att det finns teorier om att cd 3-7 ger fler men svagare folliklar, medan dag 5-9 ger färre och starkare folliklar.
Han sa också att man antagligen ägglossar något tidigare om man tar kuren dag 3-7.
Jag förstår att du är deppig idag barnlängtan, men jag tycker definitivt att du ska åka på din semester. Man behöver en få tänka på annat ibland.