Fler som snart ska börja med Pergotime??
Känsligheten hos Clearblue Graviditetstest och Clearblue Digitalt Graviditetstest är 25 mIE/ml i urin.
(hittade den infon av clearblueexperten som svarade på frågor)
Usch jag väntar precis som Rose83 på BIM.
BIM är 15-16/10 men har redan hunnit avverka 3 tester (sjukt jag vet).
Önskar jag kan hålla mig tills BIM -4 innan nästa test.
Jag känner verkligen inget spec, lite mot livmodern förra veckan men inget nu.
Fast kanske likabra så man inte får supersymtom och sen är det inget.
Jag blir jätteglad av att läsa om era fina äggblåsor... håller tummarna för att det ska gå vägen.
Koko jag vet, tog ett test ikväll iallafall... negativt... inte så underligt kanske ... är på BIM -6
Detta var första månaden med ÄL tester och det var det bästa inköpet denna månad. Slipper undra och fundera så jäkladant. Så kunde vi mysa på varje kväll just då och nu är det mera när andan faller på.
Tyckte det var jobbigt förra månaden att tvinga till ett varannadag så länge.
Vi har ju småbarn + jag jobbar kvällar ibland... blir lite trött ibland.
Nästa månad tar jag Glandin 25 om det inte tar sig denna...
Är det ngn här som tar "fertilitetstillskott" typ Apiforde, rosenrot, Glandin 25 ?
Jag tar två omegakapslar plus en vitaminer men inget annat.
Nä, känner inget spec. Lite lite mensvärk men mycket mindre symtom än förra månaden. Då mådde jag smått illa, hungrig osv. Men då var jag ju inte gravid.
Trots att jag varit gravid två ggn kommer jag inte ihåg hur det var.. hönshjärna
Med första barnet så hade jag ingen aning att jag var gravid så så himla mkt symtom kan jag ju inte haft.
Nu när jag räknar ut det så plussade jag i v5+2 med henne och illamåendet och tröttheten kom strax efter.