• Majuuu

Desperata kryssningen...

Här samlas vi desperata o stöttande för att diskutera detaljer för kryssningar...

• Svar på tråden Desperata kryssningen...
  • Malena79
    Majuuu skrev 2010-05-25 20:09:53 följande:
    Jag kommer inte komma med det tåget jag sa, men jag kommer komma dit den tiden.. Ska på ett möte i sthlm innan men har sagt att jag måste avsluta mötet senast 14.30 så jag hinner..
     Kommer kanske oxå in tidigare. Kanske en dejt på g haha. Måste ju passa på när man ändå ska till sthlm
    daddy XL skrev 2010-05-25 21:28:32 följande:
    malena vad gillar du o dansa till då ? 
    Dansar till det mesta. Åtminstone om jag är lite onykter. Är jag riktigt onykter kan jag både bugga och dansa salsa oxå haha.
  • sugar rush
    Malena79 skrev 2010-05-25 21:38:33 följande:
     Kommer kanske oxå in tidigare. Kanske en dejt på g haha. Måste ju passa på när man ändå ska till sthlm Dansar till det mesta. Åtminstone om jag är lite onykter. Är jag riktigt onykter kan jag både bugga och dansa salsa oxå haha.
    hahahaha,, nu kommer bullmamma här med ett gapskratt   snyggt!!
  • daddy XL
    Malena79 skrev 2010-05-25 21:38:33 följande:
    Dansar till det mesta. Åtminstone om jag är lite onykter. Är jag riktigt onykter kan jag både bugga och dansa salsa oxå haha.
    HAHA  braa :) 
    jasså ännu en dejt precis innan avgång  får väl se om det blir 4 st i hytten iaf då haha
  • Malena79
    daddy XL skrev 2010-05-25 21:42:09 följande:
    HAHA  braa :)  jasså ännu en dejt precis innan avgång  får väl se om det blir 4 st i hytten iaf då haha
    nänä här ska inte tas med nån karl haha. Tänkte hitta nån på båten Nån med egen hytt helst haha
  • Majuuu
    Malena79 skrev 2010-05-25 21:57:59 följande:
    nänä här ska inte tas med nån karl haha. Tänkte hitta nån på båten Nån med egen hytt helst haha
  • jfsebastian

När jag läser här önskar jag att den här tråden hade funnits när jag var singel.

Jaja, vad är väl en bal på slottet?

• Majuuu
    jfsebastian skrev 2010-05-26 21:30:22 följande:
    När jag läser här önskar jag att den här tråden hade funnits när jag var singel. Jaja, vad är väl en bal på slottet?
    Ja, man kan ju inte få allt..
  • natural

Varför har ni inte sagt det här tidigare? Är alla snygga singelmammor upptagna nu, så det är lönlöst att bli med på nästa resa?

I annat fall blir jag självklart med också

Ibland är en båt en båt och ibland är den närmast en olyckshändelse. Det beror alldeles på om du är över eller under den.
  • sugar rush
    natural skrev 2010-05-31 15:41:50 följande:
    Varför har ni inte sagt det här tidigare? Är alla snygga singelmammor upptagna nu, så det är lönlöst att bli med på nästa resa? I annat fall blir jag självklart med också
    nä, dom e inte upptagna.. joina dom du
  • natural
    sugar rush skrev 2010-05-31 15:49:46 följande:
    nä, dom e inte upptagna.. joina dom du
    haha.. jag tror det räcker med en för mig.. man är ju ingen ungdom längre
Svar på tråden Desperata kryssningen...