• Majuuu

Desperata kryssningen...

Här samlas vi desperata o stöttande för att diskutera detaljer för kryssningar...

• Svar på tråden Desperata kryssningen...
  • Majuuu

Vad säger ni Malena o daddy? Ska vi boka kryssningen med oss 3 i en hytt o så om nån till vill haka på så går det säkert att lägga till i efterhand..

• daddy XL

jaa visst jag e på så länge jag slipper åka ensam :P isf får man ta med nån kompis bara .
    jaa e ju onödigt med 2 hytter och om nån skulle få ragg så får man väl komma överens och  "ragget! har troligtvis oxå hytt ju....

• Majuuu
    daddy XL skrev 2010-05-20 21:20:15 följande:
    jaa visst jag e på så länge jag slipper åka ensam :P isf får man ta med nån kompis bara . jaa e ju onödigt med 2 hytter och om nån skulle få ragg så får man väl komma överens och  "ragget! har troligtvis oxå hytt ju....
    Nej, du blir ju inte av med mig.. Det är ju jag som startat kryssningstråden, så det är ju självklart jag ska åka..
  • Malena79

jag ska ju oxå me. Mig blir ni inte av med haha

• Majuuu
    Malena79 skrev 2010-05-20 21:43:45 följande:
    jag ska ju oxå me. Mig blir ni inte av med haha
    Härligt!

Men ska jag boka ikväll då?
  • daddy XL

braa :) ville ju inte bli av med nån av er förstås  då skulle jag få beställa drinkar själv i baren ju haha och så skulle man ju missa dejting proffset malena in action ;) så kanske blir 2 st som går till baren och flörtar med bartendern får väl se vem han  fastnar för;)

• daddy XL

gör så ...kom ju på att man inte kanske skulle skicka servitrisen till baren hela tiden då kanske hon fastnar där haha

• Majuuu
    daddy XL skrev 2010-05-20 21:52:32 följande:
    gör så ...kom ju på att man inte kanske skulle skicka servitrisen till baren hela tiden då kanske hon fastnar där haha
    Ja du får nog gå nån sväng så inte jag o Malena fastnar i baren..
  • Malena79
    daddy XL skrev 2010-05-20 21:50:10 följande:
    braa :) ville ju inte bli av med nån av er förstås  då skulle jag få beställa drinkar själv i baren ju haha och så skulle man ju missa dejting proffset malena in action ;) så kanske blir 2 st som går till baren och flörtar med bartendern får väl se vem han  fastnar för;)
    Haha dejtingproffset. Har mest fullt upp med att avstyra dejter nu. Men får väl se om man hittar nån trevlig på krogen imorrn
  • daddy XL
    Malena79 skrev 2010-05-20 21:55:55 följande:
    Haha dejtingproffset. Har mest fullt upp med att avstyra dejter nu. Men får väl se om man hittar nån trevlig på krogen imorrn
    haha låter bra  får väl se om du träffar nått intressant så får vi 1 till på kryssning så blir det en dubbel dejt på båten ;)
Svar på tråden Desperata kryssningen...