Desperata kryssningen...
Här samlas vi desperata o stöttande för att diskutera detaljer för kryssningar...
Här samlas vi desperata o stöttande för att diskutera detaljer för kryssningar...
den var väl för knasig antar jag..:D
Tänkte mest att det var ju din story så du hade väl en tanke på en fortsättning...
Kommer du oxå o träffar oss där uppsala- o västeråstågen kommer o går? Runt 14.49-14.53..
joo jag kommer dit då inte kollat tider direkt med tar tåget oxå så tar inte så lång tid ..
men kan bli svårt om man inte vill byta nummer om nu mitt meddelande kommit fram ;) nu blir det en jogging runda då barnens mamma kommer och hälsar på barnen så den vägen hem på inline blev uppvärmning
Nu har jag ett nummer..
ska vi inte göra så att jag ger mitt nummer till dejting-experten o hon sitt till knasbollen så det blir lite roligare..
oj då behövs ju inte före sista dagen iofs eller knappt det bara säga tid o plats så ses man är det nån som inte dyker så ses man säkert på terminalen ju ....
nej, jag skojade mest om du inte fattade det.. Ni killar är ju lite tröga ibland..
Det är bra att ha mobilnummer till alla så man kan meddela om förseningar elelr ringa om man inte hittar varann...
Jag kommer inte komma med det tåget jag sa, men jag kommer komma dit den tiden.. Ska på ett möte i sthlm innan men har sagt att jag måste avsluta mötet senast 14.30 så jag hinner..
malena vad gillar du o dansa till då ?