Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

prosit har ju sitt lamkött;-9

• sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-22 20:00:56 följande:
    Är det 1 om dagen eller 1 inför varje måltid?
    1-2 om dagen så tar en till lunch o en till middag. men looovar du får info sen om hur de går
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-22 20:05:53 följande:
    Låter bra det du behöver inte skriva ut det i tråden, men notera vikten nu och vad du hamnar på när de 60 är slut.. du kan inboxa det då....

Håller tummarna att de funkar bra nu .-)
    yes de ska ja göra vikten är bokförd i en annan vikttråd Men ska bli spännande o se kommer ju motionera och träna zumba som vanligt
  • sonen08
    upyours skrev 2010-07-22 20:03:06 följande:
    Beror säkert på hur tjock man är...
    nopp man ska bara ta 1-2 om dagen
  • sonen08
    upyours skrev 2010-07-22 20:12:11 följande:
    Du glömde ett "s" i början. Men Ok, 1-2 oavsett hur tjock man är. Vad heter preparatet?
    de är äppelcidervinäger tabletter va märket heter de minns ja inte...
  • sonen08
    upyours skrev 2010-07-22 20:21:56 följande:
    Aha, men det finns ju massor av sånt ute i hälsokostbutikerna. Ville mest veta vad det var, märket spelar ingen större roll för mig.

Men nu är jag inte tjock så jag behöver inget sånt.
    nähe men ja är de tack för påminnelsen köpte dom på maxi... body bost tror ja märket var..
  • sonen08
    upyours skrev 2010-07-22 20:25:00 följande:
    Drev ju lite bara...Hjälper det då?
    börja ta dem igår så vi får väl se Men känner skillnad blir mätt fortare och ja håller mig mätt längre ja behöver inte gå och små äta Vilket är kanon de är där de sitter på mig mitt småätande och mitt godisätande. har inte ätit godis på 2 dar och ändå ingen huvudvärk har vilket är kanon vart i affärern idag och ja köpt einget godis heller äter bra och fördelat över dagen så ja slipper gå hungrig så hoppas de hjälper
  • sonen08
    upyours skrev 2010-07-22 20:37:02 följande:
    Duktig flicka. Så vad för övningar gör du? För du tränar väl också?
    ja kör benlyft hemma samt zumba och går nån extra promenad eller tar en extra cykeltur... gym har ja ingen möjlighet att ta mig till så de får bli gratisträning hemma
  • sonen08
    upyours skrev 2010-07-22 20:48:44 följande:
    Duktiga du! Det kommer att ge skitbra resultat. Hur mycket väger du nu och hur mycket vill du väga?
    väger 90.8 och vill ner till 80. trivselvikt men går de bra kanske ja går ner något mera.
  • sonen08
    upyours skrev 2010-07-22 20:53:39 följande:
    10 kg tappar du nog hur lätt som helst. Tror att mycket är vatten. Har du börjat kissa väldigt mycket sen du ändrade dina ätvanor?

Resten tror jag att du behöver kämpa liiiite mer för att gå ner, men det kommer du också att klara av.
    de första 10 kg var lätta och tappa de sista 5 kg var suuuperjobbiga att få bort nu hoppas ja kommit över tröskeln så att ja är taggad igen och peppad att klara detta: visst har ja haft motvindar men nu är ja på G igen men kommer ja bara över tröskkeln och motivationen finns där så går de lätt. och ja vet att även om ja hoppar en zumba pass så får ja äta upp de för mig själv lika bra och göra de för ja vet att ja mår kanon efteråt
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D