Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

ställde 100 frågor till han och han sagt att han ångrar att han inte var ärlig från början och berätta men han är inte ute efter och leka med mig...Utan han säger att ja öppna hans ögon att man inte ska göra så... han ångrar sog tydligen...vet inte va ja ska tro... men sa att de är bättre  och gå ur ett förhållande om man spanar efter andra tjejer....tror inte ja kommer våga dejta han eftersom ja alltid kommer tro han kommer göra samma sak mot mig...Men han ångrar sig och anser sig själv att de var lååågt gjort även för o vara han..men han har ju inte träffat mig ännu så ja är rätt glad på ett sätt att han berätta detta innan de gick sååå långt..stod i valet att ge han mitt nr men nu är ja glad att ja inte gav de och ja undrar om hans avbrott i msn har med tjejen att göra att hon dök upp?? vem vet....

• sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-15 21:24:54 följande:
    Dagens nyheter från MP:

Efter morgonens VC-besök kan jag se fram emot ytterligare en massa besök. Först en remiss till öron näsa hals, iofs inte oväntat. Andra remissen går till barnmottagningen för hans blåsljud som upptäcktes ganska direkt idag. Var hos läkare i höstas, då hörde han något, inför op i feb tog jag upp det inför narkosen. Den läkaren ringde upp den förste, som påstod att det var inget. Men nu är det det iaf???? Så just nu känns livet bara pest Gråter
    usch då va innebär blåsljud?? något som de kan åtgärda?
  • sonen08

är lugn nu och kommit över de hela från imorse men de vart en turbulent dag.... Men har insett att många killar använder mig som nån att flirta med för sen dra vidare eller att ja är nån man kan prata med och flirta med när deras förhållande är på G och gå under.... Är inte första killen som behandlar mig såå här tyvärr och lär inte vara den sista känns de som Va gör ja för fel att bli behandlad som ett bollplank där man kan leka med mina känslor för sen dra vidare till nån "bättre"????

Nej singel for ever känns bäst just nu... killar är ett STORT kapitel för sig...

• sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-16 08:14:39 följande:
    Han är inget att ha.. Kan han göra så mot henne skulle han ju kunna göra lika åt dig... Usch fy o blä! Skrikandes
    kommer inte träffa han...Idag är de partyyyyyyyyyyyyyyy
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-16 08:20:37 följande:
    Härligt.. Alltså party, inte han...
    heheh aaaaaaaaaaaa har inget hört från han igår... men han ska tydligen dumpa henne.... kan sträcka mig som vän men inte kommer ja träffa han som dejta me tanke på att han redan ljugit för mig.....
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-16 08:25:51 följande:
    Nej precis.. dom kan säga att dom förändrats men jag tror inte på sånt.. Har man varit otrogen en gång så har man "förmågan" att vara otrogen o då finns det alltid en risk att man är det igen... Fy för otrogna svin!
    men han har ju inte vart "otrogen" han hade suuuperdåligt samvete för att han ljög att han hade flickvän... Hade han vart som andra killar så hade han struntat i och sagt de och bara kört på så han var ju ärlig men ändå rätt sent 2 veckor för sent.. Tur vi inte hann träffas eller så.. Men ja är kluven för om han var ärlig och ska dumpa henne...eftersom han har inte dom rätta känslorna.. men men får väl se om de dyker upp mer mail från han... skrev att han kan glömma flirta med mig så länge han har tjej vi kan prata på msn men de är enbart som vänner.
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-16 08:42:23 följande:
    Men om han ljugit om det så vet man inte inte vad mer han ljugit om o hur många andra han oxå flirtat med o kanske tom träffat... Men jag kanske bara är väldigt negativ mot otrohet o drar gränsen för otrohet lite tidigare än andra.....
    ja drar gränsen vid otrohet när man ses och man gör saker... Visst flirta via nätet kanske inte kan räknas som otrohet men han var ju ärlig nog och säga de innan de gick för långt... Han vill ses men ja sa så länge du har flickvän så kommer de INTE ske.... Du sårar inte bara mig men även en till person om du ska göra så här...Så ja fick han att inse att så gör man inte... Vilket var tur.. Pratat med andra killar och de vill ju vara otrogna medvetet men ja tar steget bakåt och säger att ja vägrar vara medskyldig till och vara otrogen.. NEVER
  • sonen08
    Queenie70 skrev 2010-07-16 10:29:25 följande:
    Hehum...får man lov att hoppa in och bryta naiviteten nu....Jag har varit med i några år och vet vad jag snackar om. Det där snacket är ju klassiskt. Han vill framställa sig som schyssta killen med dåligt samvete nu, för att det är ett sätt att komma innaför dina brallor...Kom igen tjejen.
    jaha.. men han kommer INTE komma innanför mina brallor......
  • sonen08
    Queenie70 skrev 2010-07-16 10:34:41 följande:
    Varför ödsla tid då? Du har väl redan vänner så det räcker?

Tycker kvinnor ska göra en pakt, att inte slösa massa tid på karlar som inte håller måttet...Inte ens som "vänner" det kanske skulle få manssläktet att strama upp sig lite, om de fattar att det inte finns massa öppna kvinnofamnar att få lite tröst i fast man uppför sig som ett fån
    men de är väl fan ändå mitt val om ja väljer att ha kvar han på msn och prata med han???? eller ska du komma in med pekpinne varenda gång ???????? mitt liv mitt val hej då....VI PRATAR BARA PÅ MSN!!!!!!!!!!! ja väljer vilka ja vill ha där inte du ingen annan punkt slut ha en bra dag hej då..
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-16 11:04:44 följande:
    Vet du, hon menade bara väl

Han undanhöll att han hade flickvän. Sen har han dåligt samvete för det. Och så ska han dumpa henne?

Fortsätt prata på msn. Men håll honom kort iaf

Och det är inga pekpinnar, utan vi vill varandra väl.
    jo visst...men ja har inte tänkt träffa han nu ändå...men ha kvar han på msn och prata som ytlig kontakt tänker ja fortsätta med.. men sträcker mig inte längre än så...har många på min msn som kommer och går som flirtar med mig när de är singlar sen hippsomhapp har de flickvän...men de bor i andra änden av sverige så då bryr ja mig ändå inte.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D