Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

happy happy happy happy thats de woooord from meee;-D Han är såååååååååååååååååååååååååååå j****************************************vla snygg juuuu phuuuuu hot hot hot

• sonen08

jaha alla överger mig igen soooooooooooooooom vanligt...

har nyss vart på mördar jakt av smååååkryp 3 spindlar blev offer idag föööööööööööörlåt skåne för regnskuren memn vill ej ha dem i mitt kök

• sonen08

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH va ja hoppas Ska in på fredag och lyssna på LIVE band här på stan med ett par kompisar Barnfri med Såååååå hoppas ja snyggingen kommer in om han kan villl vill villl åååååååååååhhh han var ju såååå snygg Då menar ja de han jobbar som byggare med sååååå snygg o fin är han och han tycker ja var snygg hehehe den går ju disskutera

har en liten som är PIGGELIN som INTE vill sooooova middag hmmm hoppas inte han slutar sova middag... ÄNNU han behöver de verkligen..men han vaknade kl 9 idag

• sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-13 20:52:20 följande:
    Nu är jag tillbaka men ingen är ju här...
    Är alla utmattade av värmen? Obestämd
    här här här här VINKAr seeeer du mig HÄÄÄÄÄR
  • sonen08

naaaaaaaaaaaaaahe som sonen säger ingen som vill prata med mig

• sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-13 21:44:03 följande:
    Jag råkade få ett telesamtal.. Oskyldig
    jaha ja duuu är förlåten.....
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-13 21:49:08 följande:
    Fy vad jag längtar till torsdag.... Drömmer
    jasssså va händer dåååå???? tell tell tell me

Hoppas han kommer in till stan på fredag såååå ja får träffa min hunk han bara försvann från msn förrut såååå ja har bara snackat i 1 h med han idag snyyyyft
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-13 21:57:01 följande:
    Då är jag barnledig o ska åka iväg o hälsa på hos mitt lammkött..

Har ni inte bestämt nåt än?
    nopp han skulle se om han kunde ta sig till stan han bor 42,6 km ifrån mig Så han ville dricka när hanvar i stan de är ju fest dygnet runt plus smens spelar på fredag och om han kommer in och får skjuts hem eller sovplats i stan så skulle vi ses VIll inte lova sängplats här känns som de går för fort dååå....vill ju ta de lungt och han är på samma våglängd och vill med dejta och ta de lungt Men han är såååå snygg ju.... dregglar över han igår trodde han skulle vara en av de där mindre snygga killarna som ja pratat med och som stött på mig... Men att ja skulle lyckas få en riktigt hunk som tycker ja är SNYGG hehehe de trodde ja aldrig...eller så är han blind
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-13 22:11:31 följande:
    42,6 km? Det var exakt.. Får hålla tummarna att han fixar sängplats så ni får ses!

Mitt lammkött bor 1h bort.. Men vi tar det inte lika lugnt.. Han sov ju här redan i fredags även om det var väldigt oplanerat.. Känns så himla bra så det nästan känns overkligt... Drömmer
    hehe okej Ja han påstod de var 3 mil max bort från mig hehe så slog upp de på hitta.se och sa duuuu har sååå fel hehhehe så där fick han men de går ju rätt fort och köra hit Så han bor ju inte såååå låångt bort Sen har han med barn Som med börjar på L hehehe. Dock kommer ja INTE ihåg hans namn hehhe...
  • sonen08

wieeee ska shoppa loss denna månaden Sonens garderob ska förnyas med massa nya kläder till hösten och ja ska nog unna mig med något snygg när ja har pengar Har även spanat in en ny partyväska som ja hoppas finns kvar nästa vecka då ska ja ha den Sett massa snyggt idag när ja gick på stan ensam utan sonen Han vart på teater med sin pappa sen åkte dom buss För sonen ville åkt karuseller men de gick inte då.. Så de tog en tur med bussen då exet har busskort sååå han var nöjd och fick se traktorer

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D