Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
happy happy happy happy thats de woooord from meee;-D Han är såååååååååååååååååååååååååååå j****************************************vla snygg juuuu phuuuuu hot hot hot
happy happy happy happy thats de woooord from meee;-D Han är såååååååååååååååååååååååååååå j****************************************vla snygg juuuu phuuuuu hot hot hot
jaha alla överger mig igen soooooooooooooooom vanligt...
har nyss vart på mördar jakt av smååååkryp 3 spindlar blev offer idag föööööööööööörlåt skåne för regnskuren memn vill ej ha dem i mitt kök
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH va ja hoppas Ska in på fredag och lyssna på LIVE band här på stan med ett par kompisar Barnfri med Såååååå hoppas ja snyggingen kommer in om han kan villl vill villl åååååååååååhhh han var ju såååå snygg Då menar ja de han jobbar som byggare med sååååå snygg o fin är han och han tycker ja var snygg hehehe den går ju disskutera
har en liten som är PIGGELIN som INTE vill sooooova middag hmmm hoppas inte han slutar sova middag... ÄNNU han behöver de verkligen..men han vaknade kl 9 idag
naaaaaaaaaaaaaahe som sonen säger ingen som vill prata med mig
wieeee ska shoppa loss denna månaden Sonens garderob ska förnyas med massa nya kläder till hösten och ja ska nog unna mig med något snygg när ja har pengar Har även spanat in en ny partyväska som ja hoppas finns kvar nästa vecka då ska ja ha den Sett massa snyggt idag när ja gick på stan ensam utan sonen Han vart på teater med sin pappa sen åkte dom buss För sonen ville åkt karuseller men de gick inte då.. Så de tog en tur med bussen då exet har busskort sååå han var nöjd och fick se traktorer