-
ja precis. har ju tackat ja till första handsvalet osm nu blir andra handsvalet så men ja hoppas ju kunna ändra de men men får vänta på besked...Majuutschi skrev 2010-07-14 21:50:47 följande:Sålänge man inte tackat nej så har man ju möjligheterna kvar elelr hur man ska säga..
-
Ska bara ha 1 par som ja behöver Så ja kan slänga de andra som är halvtrasiga och repiga. Heheh ska man börja plugga känns de som man vill både se bra ut och ha nya kläder ochha snygga bågar Men nu kanske ja inte behöver flirta med nån heheMajuutschi skrev 2010-07-14 21:49:02 följande:Tackar.. Det är det seriösa paret.. Skaffade ett par "tjockis-brillor" oxå som ska få bo i bilen..
-
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÄR sååå arg lessen och besviken just nu....FINNER inga ord.....IDiot är va alla killar är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Han har ljugit mig rakt i ansiktet juuuuuuuuuuuu. HAN HAR FLICKVÄN!!!!!!!!!!!!!! han har ljugit för mig att han är singel................. När en person gör såååå sjunker de vekrligen i mina ögon... Hatar otrohet och skulle ALDRIG vara med en kille som vill vara otrogen....NEVER EVER!!!!!!!!!!! de var min dags nyheter..................Tur de regnar ute för just nu suger liiiivet..............
-
Härligt låter som du och din dotter haft en toppen resa Kul när man bryter vardagen lite så Bara mys med sitt/sina barn finns inget bättre På något vis blir de lugnare när de händer sakerCee skrev 2010-07-15 10:43:08 följande:
Tillbaka!!!
Gumman o jag åkte iväg mot Gbg igår och stannade först på Borås djurpark o kollade på djuren o säluppvisning och red ponyridning, sen for vi vidare till Universeum och kollade på alla akvarium o regnskogen o hajmatningen! O sen blev det Liseberg från kl 16 - 22!! Mkt åkande blev det och massor med myyyys och även en föreställning m Carl-Einar Häckner m aotugraf t gumman *host host för att mamma (jag) ville prata m honom
Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilken UNDERBAR TOPPENdag!!!!!!!! Bättre än BÄST!!! Inte ett gnäll, inget bråk på heeeeeela dagen o bara massor massor massor utav mys o skratt!!! Vi hade det sååå suvveränt toppen o underbart både gumman o jag!! DET kommer vi leva läääänge på!!! =)=)=)
-
ja och han bara sa att han hade flickvän sen ville han ändå träffa mig...känns som allt han sagt de senaste dagarna vart bara lögner....känner mig sjuuuukt besviken och sårad.... va hans avsikt var egentligen.....Fattar inte varför alla karlar ska spana och flirta med tjejer när de har flickvän.......Varför INTE dumpa dem först istället... de sårar ju 2 människor som är värda meeer än såååå....NEj han har sjuuuunkt lååååångt ner i mina ögon kommer never prata med han.....Cee skrev 2010-07-15 10:45:32 följande:*GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
FYYYYYY FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!! Vad trött man blir på alla JÄVLA karlar!!!!! Skrota HELA släktet!!!! o spara bara undantagen.. de kan inte vara så många :S
Stackars gumman!!! KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!! -
ingen anning.... vet bara att de mitt "första handsval är nerflyttat till andra hansvalet... kommer ja in på de som står som första hansval nu kommer de andra bli struket... men vi får se va som händer...skulle de skita sig så har ja annat planerat i höst Då får ja söka nästa år istället...och ta rätt först;) om ja behöver pluggaCee skrev 2010-07-15 10:47:21 följande:Huuuumm..försvinner inte de andra valen som står undre det som man tackat ja till??? just för att de platserna då ska komma övriga till hand?????
-
precis Hoppas de behandlar min ansökan snart så ja vet hur de blirCee skrev 2010-07-15 10:57:53 följande:JAHA! Ja men då så! Har du fått ner det till andrahandsval såär det juh lugnt... då har du juh fortfarande en chans =)=)=)=)=) Håller tummarna!
-
Nej....Men fattar inte hur man kan ljuga sååå....Skällde ut han efter noter men ändå har ja tusen frågor:.... Känner mig lurad när man tror man hittar en vettig kille som skriver massa bra om en och vill cama och pratar om att vi kommer klicka sååå bra och att han tror de kommer funka mellan oss...Sen poff kommer högersmällen idag att han har flickvän.......Känner mig sååå lurad....han såg sååå bra ut och ja trodde de var för bra för och vara sant allt han skrivit till mig att ja var snygg och sexig..Nu vet ja hur en högerkäftsmäll känns som för de var precis så de kändes...Cee skrev 2010-07-15 10:57:00 följande:Klart du inte ska!! USCH! Det e sådana idioter som förstör för alla!!! Det gör många tjejer såå osäkra..o då får de bra killarna lida för det, att deras tjejer inet vågar lita på dem... SUUUUUUUUUUUUCK! Ibland undrar man om man inte hard et bättre som singel ändå :S
ställde in en date med en annan kille enbart för denna verka vettig känner mig sjuuukt lurad
de är fan bättre o vara singel -
tänker inte ens lägga kraft att leta heller....kommer de nån så ska han banne mig vara ärlig till 100 annars kan han gå och dra något gammalt över sig.....Har en son och hoppas HAN inte blir en IDIOT När han växer uppp heheCee skrev 2010-07-15 11:10:09 följande:Mmm..som sagt... singel e nog bättre.. tills dne dag man verkligen snubblar på en prins!! E TRÖTT på sökandet :S
-
Har ingen matlust alls men fick i mig lite middag förrut.....Ska ut och promenera tänkte ja sen när sonen vaknar....Behöver ut och röra på mig och rensa tankarna från all skit.....