Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Cee skrev 2010-07-11 21:09:05 följande:
    Håller tummarna!!!!!!!!!! Spännande!!!
    Håller tummarna för PROSIT MED imorgon fåååår vi förhoppningvis besked vi vill haaaaaaaaaaaaa
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-11 21:09:17 följande:
    Jag vet!!! Jag känner oxå så... Jag ville ju veta redan ikväll men dom verkar inte ska släppa nån info alls tidigare.... Jag vill ju veta nu!!!!!
    ja jag kolalr titt som tätt hehe men de släpper väl inte den förrän imorgon eller man kanske ska sitta vaken till 00.01 o se om infon syns då
  • sonen08

spanar just u efter nyyyy mobil måste haaa en snyggare än min fuuula sen vill ja ha digitalkamera sååå ja kan ta massa massa kort på min buse juuuu....

• sonen08

Låter som åskan har hittat till skåne eller hit där ja bor Mullrar lite och sen blåser de svalt sköööönt...Hade tänkt gå in till stan med min piggelin till son men hoppar de nu om de ska börja ösa ner och mullrar känns MINDRE lockande då...

• sonen08

nuuu öser de ner här...o åskar o blixtrar

• sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-11 22:14:52 följande:
    jag oxå
    ka n  ej sov a 'äännu
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-11 22:31:25 följande:
    jag fick precis sängsällskap.. ska svettas ihop med lillisen inatt.. Härligt..
    heheh har alltid sängsällskap men har en minifläkt vid sängen så de gör inget hehe....

hur ser man sen om man kommit in eller inte???
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-11 22:33:50 följande:
    du får logga in på studera o kolla.. står inget där än iaf..
    har redan försökt;) men de är bara 1 h o 20 in kvar om de nu syns så tidigt
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-11 22:46:35 följande:
    Ingen aning.... Men jag ska inte vara uppe så länge...
    nähe sååå alla överger mig...snyft

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D