Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

hello hello ligger låååågt med killar har just nu annat i focus hehe  ja jag vet men ju mindre ja jagar ju mer focus får ja på annat som är viktigt för mig just nu är ja taggad med vikten för femtioelftegången hehe

Imorgon står en heeeeldag på stan med shopping

• sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-19 22:33:30 följande:
    Härligt med shopping.. Själv ska jag köpa hyllplan på bauhaus imorn..
    hehe Ska köpa ett skrivbord senare i veckan men imorgon är de sonens garderob som ska utökas inför hösten

Sen blir de donken ja jag veeet men ska köra zuumba sen på kvällen sååå ja är förlåten
  • sonen08

ååååååååååååååå nervös nervös... Min ansökan ligger nu under behandling hoppas hoppas hoppas ja kommer in på den istället ååååååååååå

idag är de INGEN bra dag när sonen äntligen tar sovmorgon så krånglar min mage Så ja vakna kl 5 imorse. klockan halv 8 vakna han då hade ja sovit i 1½ h

• sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-21 22:17:08 följande:
    Min visdomstand är elak med mig..
    usch då

trött på detta pissliv lär förbli singel o ensam
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-21 22:31:23 följande:
    Visdomständer är onda.. Skrikandes

Har det hänt nåt?
    neeej inte mer än nobben som vanligt ger upp killar
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-21 22:36:38 följande:
    av vem? Hade du nån ny på g?
    nej har ingen ny på G var en kille som ja tyckte var snygg på festen men vart ej hans typ så...
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-21 22:41:55 följande:
    Knasigt.. Men det finns många många fler där ute. O bara för att nå ser bra ut behöver ju inte betyda att dom är nåt att ha.. Har träffat många snyggingar som tappat allt det fina när dom pratat en stund...
    jo men finner varken bu eller bä
  • sonen08

bläääääääääääää köpte en kebab tallrik förrut men fick inte ens i mig halva.... URK tog en sån där vinägertablett innan o blev mätt efter 4-5 tuggar.... och de smaka inge gott... URK

• sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-22 19:32:01 följande:
    Oooh... man ska ta såna för att gå ner i vikt väl? Så de verkar funka???

* nyfiken*
    De får vi se verkar iallfall göra så ja blir mätt superfort och ja behöver inte äta så mycket Ska testa dessa 60 tabletter så får vi se hurmycket ja går ner
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D