• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-06-24 22:04:16 följande:
    Ja det tror jag att jag kan få.. O skitkul oxå.. Malena är bra partysällskap..
    *hehehe..ja ni vet juh var ni har varandra nu i partysammanhang! Kul att det blev ngt utav era planer!! =)=)=)=)=)
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-24 22:06:41 följande:
    Två tjejer samtidigt I like it

Nej, men så sa vi väl inte.

Jag sa iaf att det finns två huvudproblem, ingen taktkänsla och ingen närvaro.

Eftersom att vi inte har buggat ännu vet jag ju inte.

Så gaska upp dig nu
    Me don't like att vara till besvär.. Här trodde vi att vi kommit på ngt roligt juh... var juh inte meningen att uppehålla dig...Skulle juh bara vara en rolig grej..Tänkte inte så långt att du e upptagen med din buggpremiär juh =)=)=)

E bättre du fokuserar på den i stället så får vi ta FL-smålandsträff ngn annan gång.. Visingsökryssning va kanske en bättre idé =)
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-24 22:08:53 följande:
    Ja.. Det är ju skitkul att det gick så bra att skaffa nya midsommarplaner.. O hotellfrukost dessutom.. tänk att amn kan vara så knäpp så man går o ser fram emot nåt sånt... O sovmorgon oxå såklart.. Ska verkligen försöka se till att ta en sån på lördag...
    Jaaaa...passa på att njuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuta i fulla drag nu!! Det e du värd!!!
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-24 22:14:09 följande:
    Ja det ska jag verkligen.. Bara dejten är mysig oxå så blir det nog en riktigt bra midsommar..
    Mmmhmm..det får vi verkligen hoppas på!!!  *Håller tummarna!!!
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-24 22:16:39 följande:
    Men gumman,

du läser ju alldeles för mycket i det jag skriver. Besvär? Vem säger att det skulle vara ett besvär?

Hmm, hade inte MP lite problem med de där kryssingarna till Visingsö?
    Ja du..lät som att det var så ni tyckte om nybörjare, att det var ett påhäng att behöva dansa med en sådan...

Joo..det var visst så...humm..ja,ja..vi får väl hitta på ngt annat framöver... ngt kan vi väl kanske komma på som alla uppskattar..
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-24 22:41:23 följande:
    Mp är häääääääääääääääär

Nån som saknat den tossiga antika kärringen från vapenhålan???Tungan ute
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-24 22:45:32 följande:
    Ja om du håller tummarna så måste han ju vara bra..
    Mmmhmmmmmmm... visst måste han..o annars får du skylla på mig ;P
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-24 22:46:16 följande:
    Hjärta
    KRAAAAAAAAAAAAAAM min käääära småländska!! Hjärta
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-24 22:49:01 följande:
    ja, då är det bara ditt fel.. Nejdå.. Han verkar jättetrevlig..
    Inget snus då?? ;P
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-24 22:53:34 följande:
    Lillkillen återhämtade sig nån gång under natten... jag däckade vid 3:30 Obestämd efter en förbannat sen dusch han vart glödhet i huden och skrek om blöjbyten och leksaker.. hmmm? Så det var mest troligt för mycket sol igår.. idag har han fått vara inne en hel del på dagis Solig
    Cee skrev 2010-06-24 22:48:45 följande:
    KRAAAAAAAAAAAAAAM min käääära småländska!! Hjärta
    Kraaaaaaaaaaaaaaam blivande partner in crime... vi ska ju filma AC in action
    Usch då,,.stackars liten!!! O stackars lillkillen med ;P Hoppas det blri en betydligt lugnare natt i natt då..så ni får sova ut ordentligt!!

*hehehe... ja,d et var juh just det att jag börjar dra mig ur det.. kanske bättre att ta ett annat tillfälle då vi slipper skämma ut honom ;P
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D