• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-06-24 19:43:15 följande:
    he he, var bara ute och städade det sista i bileninför resan imorgon
    Var är min fjärrkontroll??? Har du snott den?? Gömt den?? Ätit upp den???
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-24 20:02:29 följande:
    ska på bröllop, dock inte mitt eget, ska några mil nordväst om Kalmar
    Just det ja! Så var det juh! =)
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-24 20:02:59 följande:
    Kolla i blomkrukan vid trappan vid ingångn
    Varför har du lagt fjärrkontrollen där??!!! E juh där man lägger nyckeln.. nu blir den juh förstörd :( ;P
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-24 20:13:11 följande:
    Japp du har koll

Vad ska fröken hitta på imorgon?
    Cee skrev 2010-06-24 20:04:54 följande:
    Varför har du lagt fjärrkontrollen där??!!! E juh där man lägger nyckeln.. nu blir den juh förstörd :( ;P
    Multitasking???

Gömma nyckel och fjärris.
    Först ska jag o mamma o gumman o hundarna ut till en sjö o där äta midsommarlunch m sill o potatis m tillbehör.. sen till Gränna o möta upp med syster m man o barn o dansa runt midsommarstången o sne grilla vid deras husvagn.. =)=)=)

*hehehehe... erkänn att du inte ville släppa "makten" utan höll på att ta med fjärris hem ;P Eller så kanske du helt enkelt bara ville jäääävlas med mig ;P
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-24 20:08:58 följande:
    min klänning jag hade i skallen att jag skulle ha på mig är lite liten vid boobsen.. Damn! O typ allt är ju stängt imorn.. Jaja, får väl försöka rota efter nåt att ha på mig.. O så testa klänningen med den bhn jag hade tänkt ha till (som hänger på tork nu)....
    Tyyyyyyyypsikt..men kanske går det med en annan bh..  Fats lite liten kan juh fungera ändå.. :)
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-24 20:13:53 följande:
    Maja är här, Maja är här, har nisett att Maja är här tra la la
    I vårt glada gäng har vi Maja med oss, tack och lov att Maja är här

Än jag då??? kan inte jag få vara med osså... *titta lite surmulet på m putande underläpp ;P
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-24 20:18:54 följande:
    Ja men det är inge stretch så det blir bara knasigt liksom.. boobsen kommer på fel ställe elelr hur man ska säga..
    *hehehe..AJDÅ, ja det kanske inet e såå bra ;)
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-24 20:19:44 följande:
    eller så har du råkat ut för samma fjärröde som jag, kommer hem från jobbet och ser den i smulor på golvet och en glad hund jämte
    *hehehehe..nää..inte nu längre.. men min Clumber åt upp 2-3st fjärrkontroller..PUST! När han vill ha uppmärksamhet gick han o hämtade fjärrkontrollen och kom med så glatt i munnen...o uppmärksammade man honom inte då så började han tugga :S Tur det finns universalfjärrisar att köpa ;P
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-24 20:21:36 följande:
    Nu verkar lillisen ha somnat iaf så nu kan jag vara här påriktigt..
    TJIIIIIIIIIIIHUUUUUUUUUUUUUUU!!!! *vågen =)=)=)=)=)=)
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-24 20:21:59 följande:
    i vårt glada gäng sjöng jag ju,

tsssssssssssssssssssssssssssssssssss... så man e inte ens viktig nog att nämnas vid namn... :'( *GRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT *kryper ner under täcket o snyftar ;P
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D