• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-06-26 01:20:17 följande:
    Inte en enda faktiskt, jag är ingen gråtare precis.
    SUCK..där kom den kalle finnen fram :/
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-26 01:22:41 följande:
    Japp, som den gode arto Paasinlinna skriver i sin bok Kollektivt självmord. Finnen är endast lycklig på midsommarafton, resten av årets dagar tar svårmodet över igen
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Jag ÄLSKAR Arto Paasinlinna!!!!!!!!!!
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-26 01:27:40 följande:
    He he. jag har bara lyssnat på delar av den boken,

Men många säger att han är riktigt kul.
    MEH!! Jag har både läst o lyssnat på massor utav hans böcker...heeeelskön!!!
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-26 01:30:58 följande:
    ibland när jag går på långpromenad med Bosse så slänger jag i en ljudbok i mp3 spelaren

En av gångerna lyssnade jag på Gordon Ramsays biografi, det tog nästan 4 timmar
    *hehehe...det lät inet såå roligt :S ;P

Jag lyssnade mkt på ljudböcker när jag jobbade på kyrkogården.. men skönlitterärt..men blev sååååå trött i huvudet när man lyssnade flera timma ri rad dag ut o dag in.. men ibland e det skönt att bara koppla av till en ljudbok.. Liftarens guide till galaxen e SUVVERÄN som ljudbok!!!  Tyvärr har jag en viss fallenhet för att somna då jag lyssnar på ljudböcker :S
  • Cee

Tror inet han är ngn gapande stolle..han e juh allt lite blödig o känslig...hade svårt att slakta sina djur..

Du ska ha den med johan rabeus som läser den! SUVVERÄN!! Hur bra som helst!!

• Cee
    figurehead skrev 2010-06-26 01:42:17 följande:
    Ja precis,

Ok får leta eftr den,

nu e jag tlött,

så nu ska jag nana

55 mil bakom ratten gör väl sitt till,

god natt iaf,

sov gott.
    =( Överger du mig? :'(

När åker vi i morgon?? ;P
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-26 01:46:41 följande:
    Japp, nu gör jag tyvärr det,

blir ingen Varbergresa så vi får hitta på nåt annat istället
    Tyyyyyyyyyyyypiskt!!! :/ Jaha.. då får du komma på ngt annat vi kan göra då ;)

Hoppas du kan sova gott nu, utan mig... så hörs vi om detlajerna i morgon.. ;P

Natti natt o kraaaaaaaaaaaaaaaam
  • Cee

NU ska jag också nana..o som ni ser så e kl mkt o det betyder att jag skulle uppskatta om ni kunde låta bli att tjattra så mkt i morgon fm så jag kan få sova ut lite ;P

TACK! o Natti natt!!

• Cee
    sonen08 skrev 2010-06-26 07:27:54 följande:
    GO MORGON GO MORGON även om man är barnfri så är de juuuu dumt o sova läääänge Vakna utvilad kl 7 Känns som ja sover tyngre när sonen inte är hemma för ja vaknar ju av mig själv Men de är nog sant man sover ju inte lika djupt när man har barn hos sig eftersom ja kan vakna av lilla minsta från sonen.. Men tur är ju de

NU ska ja strax börja städa Plocka leksaker i sonens rum o under soffan fattar inte varför de alltid ligger 1000000 leksaker under 1 av sofforna varenda gång hmmmm....Sen ska ja ta den där duschen som aldrig blev av igår...
    Morrn morrn...=)

Ska inte på ngt sätt påstå att jag e utvilad.. men vaknade gjorde jag iaf..för varmt o ljust.. men blir nog en härlig dag =)=)=)

Skönt att du fått sova gott gumman och skönt att få både städning och duschen avklarade =)=)=)

KRAAAAAM
  • Cee
    sonen08 skrev 2010-06-26 09:29:54 följande:
    förlåt att ja väckte dig med damsugaren va INTE me flit

sonen hade vaknat kl .05.59 hos sin pappa hehehehehe kunfde han gått ha eftersom sonen annars brukar soova länge där....kan han gått ha hehehe
    Mmm....jäkla dammsugare!! ;P

Ja.. det var juh bra att han kunde får känna på en tidig morgon han med ;P

Nu ska JAG ta tag i livet här.. tror jag ;P
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D