-
ja kul om man ska på finare dejt med eller ut o äta är de kul o va finare skor medMajuutschi skrev 2010-06-29 19:53:24 följande:Vad härligt.. Jag har typ 1 par vita klackisar som är bekväma o därmed funkar att festa i... Skulle behöva fler partyskor..
-
vaddå?? hans hud är mycket känsligare och ja har som sagt solat i många år utan att smörja in mig sen ja typ var ungdom.figurehead skrev 2010-06-29 20:20:31 följande:det är inte fel att smörja in sig, jag kan bli bättre på det.
skumt att du är så noga med sonen men inte bryr dig om dig själv -
jajajaja pappa............figurehead skrev 2010-06-29 20:30:00 följande:jovisst, men om du ändå tar med dig solskydd så kan du ju lika gärna stänka lite på dig själv också.
-
Ställde mig påvågen idag Allt frosseri i lördags syns nu Så ska ta emd mig sonen sen o cykla till ÖB o kolla De är en extra låååång tur
-
Får hoppas de...Ska se om ja hittar fin glas o tavlorfigurehead skrev 2010-06-30 12:45:58 följande:det jobbar du snart bort.
ha så kul på ÖB, själv ska jag tillbaka till jobbet nu
Men ikväll smäller det -
Sååå nu har ja gjort dagens goda gärning cyklat i 1 h tur o retur till ÖB Ska försöka komma ut o antingen cykla eller gå varje dag Hoppas de ger resultat
-
japp hoppas ge bra resultat i aug så ja har ett tag till på migfigurehead skrev 2010-06-30 17:32:37 följande:med lite tålamod så ger det resultat.
kämpa på bara. -
God middag är sååååååååååå Nöjd med dagens inköp Hr införskaffat en ny partyblåsa 50 kr hehehe igår kosta den 100 kr idag 50 sååå är rätt glad att ja väntat hehe 150 kr rabatt Har köpt trumpyxor taiths med svarta .Sååå nu kan ja ut o parta i mina nya pumps Samt hitta ja en vanlig tröja för 50 kr till mig Är supernöjd med partyoutiften provade den nyss hehe skorna var bättre o gå i när man har sånna strumpbyxor på sig
Ska ut och gå i eftermiddag tror ja
-
yeeeeeees Får hoppas de blir party så ja får användning för de annars är ja redo för party heheh Bara priiiiiten som fattas nästa gång blir ja nog hmmm mera på lyset men men man lever ju bara 1 ggr och ja behöver ju koppla av nu får ni se min nya frillaDå blir du farlig på dansgolven i sommar
figurehead skrev 2010-07-01 12:36:01 följande: -
åååååååååå nu börjar nedräkningen i mitten av juli vet ja om ja kommer in eller inte antagning nr 2 är i aug sen..