Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-06-26 18:26:59 följande:
    Men du,

du måste må väl också. Du kan inte straffa dig med att motionera dig blå.

Kan du inte jogga så kan du inte. Kör med långpromenad och zumba istället tills du kan lägga på joggingen också.

Lägg till ett enkelt styrkepass om du inte redan gör det.

Men att köra hårt så du mår skit av det hjälper dig inte tyvärr.
    jo me ja mår inte bra av att frossa så här Så då får ja ju göra något åt de till veckan. Njee blir nog inte o jogga vr bara besviken på mig själv Ska köra zumba iallall Sen hoppas ja att tabletterna ja beställt hjälpe till o få  bort bukfettet som de ska göra Då blir ja supernöjd.
  • sonen08

har nog ätit för alla i tråden idag hehehe därför ni INTE är hungriga

Suck.......ja vill träffa en kille...En kille verkar bara smsa då o då till mig för att....han som ja dissa för ett tag sen...sen en ny men han bor på andra sidan skåne...Sen har vi mitt "kille" som ja hade ihop de med i 2 v som ja INTE kan sluta tänk på

• sonen08
    Cee skrev 2010-06-26 19:07:39 följande:
    Vet hur dte är gumman..svårt att komma vidare innan den rätte dykt upp.. men när han med stort H snubblar in i ditt liv så glömmer du alla gamla! Det kommer men jag veeet att det e seeeegt att vänta.. KRAAAAAAAAAAAM!
    ja hoppas han dyker upp snart för ja vill känna loooove igen
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-06-26 19:11:23 följande:
    klart han gör,
    hur vetdu de
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-06-26 19:19:26 följande:
    har jag inte berättat att jag kallas Nostradamus och kan se in i framtiden Tungan ute
    heeheh nopp de har du nogmissat o berätta...men tar de där med en nypa salt..
  • sonen08

här blir de pommes om 15 min Sonn somna halv 7 och vaknade strax innan 20 hmmm lääär blir en uppekväll med sonen...jajaja de är sönda imorgon

• sonen08
    Barbados – Grand Hotel

Jerry Williams – I Can Jive
    Flamingokvintetten – Hon är sexton år idag
    Mats Rådberg & Rankarna – Du kan alltid lita på pojkarna över 35
    Blackjack – Inget stoppar oss nu
    Face 84 – Alla gamla x
    Face 84 – En sån karl

face 84 är superbra grupp som är unga tjejer som spelar dansband Lyssna på dem här är mina favoritbugglåtar De  finns måååånga mer sen gillar ja barbados hmm minns ejva den heter kom hem de ärsuuuperbra o bugga till med
    här har ni kannbra bugglåtar
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-06-26 21:11:42 följande:

Tadaaa!!!!
    vem är vem???
  • sonen08

lär förbli singel Vem fattar inte varför alla andra lyckas utom ja?????

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D