Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

hmmm....skulle ni inte vara inne vid detta laget??? hohoho...lämnar ni mig ensamma snällt

• sonen08

GO MORGON GO MORGON även om man är barnfri så är de juuuu dumt o sova läääänge Vakna utvilad kl 7 Känns som ja sover tyngre när sonen inte är hemma för ja vaknar ju av mig själv Men de är nog sant man sover ju inte lika djupt när man har barn hos sig eftersom ja kan vakna av lilla minsta från sonen.. Men tur är ju de

NU ska ja strax börja städa Plocka leksaker i sonens rum o under soffan fattar inte varför de alltid ligger 1000000 leksaker under 1 av sofforna varenda gång hmmmm....Sen ska ja ta den där duschen som aldrig blev av igår...

• sonen08
    Cee skrev 2010-06-26 09:01:16 följande:
    Morrn morrn...=)

Ska inte på ngt sätt påstå att jag e utvilad.. men vaknade gjorde jag iaf..för varmt o ljust.. men blir nog en härlig dag =)=)=)

Skönt att du fått sova gott gumman och skönt att få både städning och duschen avklarade =)=)=)

KRAAAAAM
    förlåt att ja väckte dig med damsugaren va INTE me flit

sonen hade vaknat kl .05.59 hos sin pappa hehehehehe kunfde han gått ha eftersom sonen annars brukar soova länge där....kan han gått ha hehehe
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-06-26 09:53:22 följande:
    glöm inte att ta hand om dig själv nu när du är barnledig.
    määääää vilket krav du ställer....De är ju killens jobb ju orkar inte fixa de själv idag
  • sonen08

ja njuter av lugnet genom att slappa o kolla nätet att få vakna utan att man har en glad liten kille hoppandes på en hör inte till vanligheten men som sagt ja sover tyngre när ja inte har sonen...Man har ju vant kroppen och så efter sonen Slappnar nog av mera när ja sover när sonen är hos sin pappa..men de är väl modersinstinkten   konstigt att ja sover lika många timmar som när ja har sonen..men ändå känner ja mig utvilad sonen hade tydligen hoppat lunchen o tagit middagsluren redan vid halv 11....blir en KUL eftermiddag "not"

• sonen08
    figurehead skrev 2010-06-26 11:01:27 följande:
    ville du också ha frukost på sängen
    hehehe njeee de va inte de ja syftade på
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-06-26 11:15:00 följande:
    vad syftade du på då?
    hehe de du
  • sonen08

fyyyyyyyyyyyyy denna dagen har ja gjort ALLA feeeel ja kunnat göra

• sonen08
    figurehead skrev 2010-06-26 18:18:35 följande:
    vad nu då?
    bara gått o småätit massa skit idag... Sååå på måndag,tisdag,onsdag till veckan ska ja banne mig hårdträna enbart för o bli av med skiten som ja frossa i mig idag SOnen är på dagis till o med onsdag sen har han lov.. SÅ nu när han är på dagis ska ja banne mig jogga även om ja får ont i bröstt enbart för att spinga av mig skräpmaten ja stoppat i mig idag samt ta en lååååång promenad imorgon
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-06-26 18:30:28 följande:
    Glömde säga det att ibland måste man få unna sig att njuta lite extra. Idag har du varit barnledig och har haft en dag helt för dig själv.

Det är absolut inte förbjudet att njuta.

Och det du har ätit de senaste dagar har inte förstört nåt för dig.
    jo men har bara ätit godis glass,gått o småplockat inte ätit nån riktig mat alls.... jo ja vet man sa unna sig något men INTE sååååå mycket som ja gjort känns som ja va tillbaka som ja hade de när ja var 13-16 år
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D