Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
nej nu ska ja soova Måste ooorka med en dag imorgon med en promenix o lek med sonen
nej nu ska ja soova Måste ooorka med en dag imorgon med en promenix o lek med sonen
hehehe fööörsta gången ja skriver godnatt andra gånger har ja bara försvunnit men de är pgr av uppkopplingen lägger av.
blir kvar en stund till om ja får
shit va ni skriver människor
Ni läste inte igår va ang min vikt för glöm de ja skrev Ska väga mig varje lördag istället idag stod vågen på 90.5 så de är 3 kg minus sen onsdags SÅ nu är ja på G igen Hoppas komma under 90 sträcket till nästa lördag SÅ är ja suuuupernöjd....Han vill ses helst i veckan skrev han hehehe tolkar de som att han vill träffa mig så fort de bara går???eller hehe... jaja vi får se...
Hmmm mina piller gör mig till världens hemskaste mamma mådde bättre utan men ändå inte
ingen som vill hålla mig sällskap???
är heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt slut men haft en underbar eftermiddag som tillbringades hos sonens pappa mellan 2-19.30 Sen cyklade vi hem och sen dess har vi slappat i soffan o sonen håller på o somnar i soffan Imorgon blir de stranden för sol o bad förhoppningvis vi får se