Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
Cee skrev 2011-05-04 20:06:49 följande:
Han hade giltliga skäl.. suttit på lååång arbetsintervjuer o presentationer i 2 dagar..så förstår honom... men träligt iaf.Han ringde för 1.5 timme sen o skulle köpa med sig mat istället... o jag var förstås besviken...o ärlig som jag är så sa jag juh det... o det satte igång ett riktigt bra samtal som varade tills nu...
Inte för att vi blev klokare..men blottade blev vi iaf, båda två för en gångs skull.. o vi känner iaf för varandra.. men e skraja.. men uppskattar varandra mkt som vänne ro vill absolut inte förlora varandra som det... men mer lyckas vi inte komam fram till..
Men känns skönt att ha pratat.. o uppskattar honom ännu mer nu.. samtidigt som det förståss gör ännu mer ont i hjärtat att ha släppt efter på spärrarna o att dessutom känna hur avlägset det känns med ngt riktigt förhållande...
Vi tycker om varandra o kan inet sluta umgås... inte illa att lyckas komma fram till det efter 1,5 timme.. *hehehehe... hopplöst...,men men..nu ska vi laga mat o ha mys iaf o kraaamas o rå om varandra... inte helt fel det heller
Ha det så gott nu alla sötisar..... vi får höras i morgon!!
KRAM!
Kraaam!