• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

NoMansWoman skrev 2011-04-28 20:54:45 följande:
    Oskyldig

Jag är mest städad av oss snuskisar iaf..... Kyss
    Ja du har inte varit så illa..
  • Majuuu
    Pomperipossa skrev 2011-04-28 20:57:34 följande:
    va bra då har jag inte missat något viktigt att läsa valt med att inte läsa ikapp... Har fullt upp med skolan nu 5 arbeten som skall in samt en omtenta i slutet av maj med nu som jag fick besked om igår.. Så nu ska här pluggas tills man klarar det...
    Nej det har nog varit mest snusk... så mycket så inte ens jag orkar scrolla igenom alla miljarder sidor utan minsta lilla intressanta info....... Tyst

Jag hade min monster-tenta igår så hjärnan är mos idag. På tisdag är det opponering på fördjupningsarbetet o om en vecka är det praktisk examination o sen är denna kursen äntligen slut så man kan få ha en lite lugnare kurs igen... Sen omtenta 17 juni o sen sommarlov.....
  • Majuuu
    ixi skrev 2011-04-28 20:59:32 följande:
    Men när man ammar kan man väl åka? Eller blir det vispgrädde då?

Kul för er, hoppas ni får dunderväder Solig
    jo om man bara ammar kan man väl det om man har en vettig vuxen med sig......... Jag fick ju åka några få barnkaruseller 2009 trots att jag ammade lillisen fortf.

Men kul ska det bli nu.. Kommer ju bara ha med oss daddys kids så då kan ju jag åka för full tmedan han passar dom.... {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Majuuu
    NoMansWoman skrev 2011-04-28 21:28:20 följande:
    1800....
    Tyst Men du har fortf inte betalat kryssningen............ Obestämd
  • Majuuu
    tarm skrev 2011-04-28 21:54:15 följande:
    Okej, här är jag. Någon ensamstående mamma som vill ha mig?

21 år
    Pluggar till högskoleingenjör
    Har egen firma
    Har en del pengar
    Bondgrabb uppväxt på gård
    Intresserad av växter, ekonomi, jordbruk, politk, träning

Längtar till jag har pluggat klart och kan flytta hem till gården. 
    Ditt nick gör mig förvirrad, men du kanske är bi. Tyst

Välkommen ändå!
  • Majuuu
    Pappa Per skrev 2011-04-28 21:57:42 följande:
    Kanske är dax att ansluta?
    Välkommen!
  • Majuuu
    NoMansWoman skrev 2011-04-28 22:04:16 följande:
    Visst tusan.... glömt det Skäms

Ordnar det imorgon....
    Vad bra.. Tänkte om jag var tvungen att ringa runt till lite kompisar ifall vi hade en ledig hytt...
  • Majuuu
    Sugarbaby skrev 2011-04-28 22:19:10 följande:

Äh, spänn av majsan!!

Visst det är inga stora summor men man vill ju inte lägga ut pengar i onödan liksom om det spenderas pengar på annat istället....... Är ju ingen miljonär direkt (kanske på lördag om drömvinsten trillar in på kontot)..... Menmen, det är ju löst på måndag eller när det blir.
  • Majuuu
    Sugarbaby skrev 2011-04-28 22:37:18 följande:
    fine att du inte vill ligga ute med pengar om du inte vet hur det blir.. men de e ju inte så sjysst o lägga ut det här.. de kan du ju ta med henne privat eller nått isåfall..
    Har ju tagit det hittills privat o nu bara reagerade jag på att hon lagt ner massa pengar på en tatuering.... Man behöver ju inte vara så känslig..... Det är ju inte så att jag anklagade henne om nåt.. Jag la ju ut i kryssningstråden förut en påminnelse när folk inte betalade i tid.... Var ju inte så många som betalade i tid.
  • Majuuu
    HäxanSurtant skrev 2011-04-28 22:49:40 följande:
    Jag läste PROSIT i pannan och tänkte i mitt stilla sinnne.. attt hmm får hon verkligen plats på din panna
    Jag ska ta med mig en spritpenna och skriva PROSIT i alla tillräckligt fulla kryssningsresenärers pannor.... {#emotions_dlg.djavulsk}

Eller så inte...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D