• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Nu har jag skrivit klart det roliga sammanfattningsmailet o skrivit där en himla massa som jag säkert får äta upp men jag orkar itne tassa på tå runt dendär roliga människan längre. Är inte på humör för att försöka vara snäll mot nån som inte fattar ett piss om nånting. Blir så sur ibland av tanken att han sysslade med falsk marknadsföring i drygt 3 års tid och att jag på dom falska grunderna skaffade barn med den manipulerande martyren.... Är så less på att försöka o försöka o försöka samarbeta..... Skrikandes

• Majuuu

Så med det sagt ska Prosit gå o lägga sig o försöka att inte tänka på skiten.

Gonatt o sov gott!
    Dröm om nån annan!
    Kram 

• Majuuu
    HäckHäxan skrev 2011-04-28 23:47:11 följande:
    Låter som ett rent helvete!!!
    Ja det är ju ingen himmel iaf.... Tyst
  • Majuuu
    Tom Araya skrev 2011-04-29 20:11:23 följande:
    Ja, jag stämmer in på kraven för killar (min bedömmning) men vad är det jag ska skriva här egentligen.....
    .....orkar inte läsa igenom alla sjutusenfemhundranittiosju sidor.Solig
    Välkommen!
  • Majuuu
    Blondie26 skrev 2011-04-30 18:54:05 följande:
    Här är en till ensam mamma på 27år.
    Jag har en son på 5månader så det känns helt omöjligt att hitta kärleken igen

Kram på er
    Välkommen!
  • Majuuu

Har haft en härlig helg o hängt med bl a Malena+barn på grönan.. Var härligt att träffa henne igen o hon kommer vara saknad på kryssningen.... För övrgit så var jag o daddy barnlediga igårkväll o var typiska småbarnsföräldrar för vi somnade framför tvn innan 22.... Tyst Är man trött så är man..

Gonatt snyggingar!
    Dröm om vem ni vill!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam! {#emotions_dlg.flower} 

• Majuuu
    Cee skrev 2011-05-01 22:17:09 följande:
    Natti natt stumpan!! Kul att se dig även om vi inte hann mötas Flört

Hoppas allt är väl med er!!!

KRAAAAAM! {#emotions_dlg.flower}
    Heeeeej gumman!
    jodå det är bra om man slapp allt knas med exet. Menmen, vi behöver ju bara försöka samarbeta i 16 år till.... Tyst 

Hoppas du har det bra o har börjat spana efter prinsar nu!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! Hjärta 
  • Majuuu
    Pomperipossa skrev 2011-04-30 20:05:20 följande:
    Vilken stad är de ts bor i??? tänkte idag på lotto var en som vann miljon i västerås men kanske inte är hon??
    Jag såg det oxå men det var inte jag... Gråter
  • Majuuu
    Birdie skrev 2011-05-01 19:30:32 följande:
    Vilken trevlig tråd, dock uppfyller jag ju inte alla kraven dvs desperat, Gråter
    Välkommen!
  • Majuuu
    Plantage skrev 2011-05-01 19:44:00 följande:
    Fan e alla brudar här into ormgrops?
    Noups!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D