Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Hej...

Ville bara visa att jag lever Förkyld som satan men på bättringsväg! er allihop

Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    gullanborg skrev 2011-09-16 20:48:49 följande:
    usch vilka veckor.... min bror har fått cancer hela livet vändes upp och ner... han är nu i gbg för cellgift andra behandlingen  

lite positiva saker är ju man själv har fått extra jobb och samt köpt bil.  
    Men usch, stackars er allihop. fy vad jobbigt!

Grattis till jobbet och bilen dock!
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-09-22 22:01:10 följande:
    Hepp... ska göra sonen sällskap i drömmarnas värld..... ska på legojakt imorgon.... vi är båda beroende av dessa jäkla små plastbitar

så natti på er
    Åhh lego, min gillar inte det alls så som jag gör

Hoppas ni får det kul sussa gott
    You say BITCH like its a bad thing?
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-09-22 22:30:56 följande:
    Vi kan byta unge så jag får bygga ifred

Vi bråkar en hel del om legot här Skäms

Suss gott sen när du ska med Kyss
    ahhhhhh smart, så har jag inte tänkt. Jag älskar att bygga lego, förr när jag och kusinen var yngre så byggde jag alltid forten, skeppen och så lekte killarna med det sen. Jag lekte aldrig ller sällan, men jag älskade att bygga
    You say BITCH like its a bad thing?
  • HäckHäxan

Hej hopp....

En portion av ödes ironi serverar jag idag!

I skrivande stund står två riktigt jävla HETA män precis utanför min tomt och arbetar med väggbygget OCH bikinisäsongen är över! Skrikandes Damn!

Så nu skall jag pälsa på mig och rasta mördarhunden istället och se om jag kan skrämma bort dom!

Jag fäktas gärna med väderkvarnar! Hur fan skall ni andra annars få rent mjöl i påsen?
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-09-29 14:55:35 följande:
    Här är det bikinivärme iaf Tungan ute
    INte här visserligen sol just nu men det blåser en del och är ruggigt typ.
    Jag fäktas gärna med väderkvarnar! Hur fan skall ni andra annars få rent mjöl i påsen?
  • HäckHäxan
    Ett segel skrev 2011-09-29 14:59:51 följande:
    Hrm
    Finns det inte nån typ av "Pälsfodrad" bikini,,, kanske med "doppvärmare"  ( typ för Isklass 3B ) som du kan utnyttja?
    Hahhaha vilken sjuk bild jag fick i huvudet nu Tror inte det finns, du kanske skall designa en och ta patent?
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-09-29 16:25:12 följande:
    Det är alltid bikinisäsong när det står HETA män utanför ens dörr Bjud in dom på en kopp kaffe
    hahahah

Fick ringa VC istället hela min vänsterarm domnade av och jag kände mig jätteskum och det liksom surrade i den och i huvudet, trodde jag skulle ramla av stolen och säcka ihop. Men det verkade inte allvarligt sa VC jag skulle gå hem och vila

Nå min syster har tagit Freja iaf, så om de blir mer kan jag ringa och åka in akut istället, detta känns inte alls bra faktiskt.
  • HäckHäxan
    Raggarbruden skrev 2011-09-29 20:21:20 följande:
    fy satan va läskigt det låter
    Det var det, riktigt obehagligt.
    cajsasmamma skrev 2011-09-29 20:30:03 följande:
    Ring till 1177 istället dom är oftast mer proffsigare än på VC.
    Ringde VC nu på morgonen och jag skall in och ta EKG kvart i 11, så olika personal där lyssnar nog olika bra. Men om det var nått knas med hjärtat så lär det väl synas där antar jag, om inte så är det något annat som är högst fel, frågan är väl vad det då kan vara.

Känns inge bra just nu om man säger så Obestämd
  • HäckHäxan
    racer x3000 skrev 2011-09-29 20:57:59 följande:
    Trallalalala... Hittade en ny fin avatar
    Ser detta, som mussepigg fast annorlunda, fräck bild iaf
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D