Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

cajsasmamma skrev 2011-09-01 22:28:02 följande:
    Tror att jag och Cajsa var utan tv i 3år förr
    Vi hade ju tv innan, men den var ju nästan aldrig på, någon enstaka gång kolla de väl Freja, men eftersom den så sällan var på så tänkte hon inte på det heller faktiskt. Nu kollar hon ju på film ibland, men jag är en sån elak person att det får hon inte varje gång hon vill ändå
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    Raggarbruden skrev 2011-09-01 22:30:45 följande:

lyssnar på Motvind
    ett band eller ett radioprogram?
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-09-01 22:35:40 följande:
    Vilken elak och hemsk mamma du är
    Jepp helt hemsk, så hemsk att hon hatade med att flytta hemifrån senast igår när jag vägrade ha henne sittandes på cykeln och putta upp den för en backe utan menade att hon kunde gå som vanligt. När vi kom upp så iaf bor hennes pappa där och ungen kläcker, mamma jag tänker flytta till pappa om du håller på såhär.

Skit bra, då ringer vi honom när vi kommer hem så kan du berätta nyheten
  • HäckHäxan
    Raggarbruden skrev 2011-09-01 22:35:53 följande:
    ett band du har aldrig hört låten Asfalt glas betong & stål?
    Nope..
  • HäckHäxan
    gullanborg skrev 2011-09-01 22:36:28 följande:
    hehe ok. ja ser knappt på tvn längre.. min son vill dock se på b-kanalen på kvällen innan han skall sova
    Det hade Freja säker gärna gjort, men det känns helt menlöst att betala för tv när jag inte ser och hon skulle kolla typ 30 varje kväll om ens varje kväll Obestämd

Dock är jag lite inne på ett kombi erbjudande från telia med bredband, telefon och tv, men jag får se.. suger bara på det ännu
  • HäckHäxan
    gullanborg skrev 2011-09-01 22:53:45 följande:
    aha då förstår jag vi får det gratis via uttaget i huset ju dock kostar en box 144 kr i månaden för att ha 3 o 5, +4 och 6an... i somras så kollades det bara på b-kanalen morgon och kväll ändå.. dock vart jag rätt suur i somras då jag hyrt 2 filmer skulle se dom på kvällen MEN då funkade inte dvdspelaren.. Sonens skiva som satt i där ville inte ut och den bara surrade och lät...
    Tror kombon skulle kosta 600 spänn i månaden, men då är 5:an och 9:an med de enda kanalerna jag är intresserad av typ

Irriterande! Jag hyrde två filmer en barnledig helg och kollade inte på nån, glömde dessutom av dom och fick betala 500 spänn i avgift, kunde köpt nått annat för det kan jag känna
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-09-02 00:15:58 följande:
    Nu har jag fått 3 stjärnor och jag ligger plus 1149kr ... Cajsa kommer och bli lite stolt över sin mamma imorgon

Nu ska jag sova... God NattTomte 
    Härligt!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D