Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Grodanboll80 skrev 2011-09-01 00:20:25 följande:
    oja frukostSkål+ en macka
    Så rätt!

Jag funderar på nån kvällsmat här..... Hahah tänk om vi vore sambos, godmorgon/godnatt älskling. Var din frukost/ kvällsmat god. ses sen puss puss
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-09-01 00:21:21 följande:
    men om du gör ungstektlax kan du bara stoppa den in i ugnen tillsamas med grönsakerna ett tag.
    Aha du menar så, smart, bara ta en bit folie över. Men jag tror bara jag har wook grönsaker hemma och morot då, det har jag typ alltid hemma till hunden
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-09-01 00:25:15 följande:
    om inget annat blir det billigare och man vet att halva skinka inte består av 70% vatten
    Sant. Min morbror är styckare och slaktare.
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-09-01 00:33:38 följande:
    Gissa om jag vart förvånad första gången jag skulle steka kycklingfileerna jag hade fått av brorsan och dom krympte inte med 50 % FörvånadSoligCool 
    Hhahhahaha Inte heller fräser köttet likadant, tycker jag iaf
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-09-01 01:08:34 följande:
    Funkade bra att hamna i sängen.... not..... Obestämd
    hahahha
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-09-01 08:00:12 följande:
    God Morgon!!! 

Dax att ta tag i dagens arbete och fixa magsår åt sig själv  
    Lät inte så kul.

Hoppas du slipper magsår!!!
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-09-01 09:26:50 följande:
    Kul att jobba men inte när kroppen ifrån Nu ska jag ringa VC men blir galen och knappa mig fram Skrikandes

Tack för din omtanke{#emotions_dlg.flower}
    jag hatar det med ange persn nr, vad gäller ditt ärrende, tryck fyrkant, ange tele nr. du är placerad eller vi ringer upp dig bla bla, var god lägg på luren!

Nu har vi ätit fruksot här iaf. Känner mig lite off för pappa helgen blev inställd, han skall jobba och det gör det så svårt, för hon längtar verkligen dit, i veckan hotade hon till och med med att flytta dit när hon hon fick något och de ser jag som en bra utveckling
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-09-01 18:44:26 följande:
    Urk...2 tim sömn imorse..... skallebank hela dagen.... en terroristgranne var på besök innan.... jäkla tur att man e sjuk med... för en del har fan inte vett på att gå annars.....  tvättmedlet tog slut... har inte haft ork att gå utanför dörren....

Ikväll ska jag fanimig lägga mig med grabben...... kommer bli knäppare än knäppast annars... Skrikandes
    Smart tänkt. Jag ringde och gnällde mig till av mig till min mamma, som beodrade mig att börja äta något varannan timme om så bara några klunkar nyponsoppa OCH se till att jag fick egentid och att man faktiskt inte måste ha barn runt sina fötter hela tiden, dom dör inte av en timme i sina rum bla bla.

Tänk att man skall behöva få det sagt till sig för att det skall gå in Obestämd

Tidig kväll för mini här är det tänkt, senast kl 20 skall hon banne mig ligga i säng, gärna innan! Sen skall jag duscha, ta tabletter, läsa och sen sova!
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-09-01 12:18:24 följande:
    Fick iaf en tid på VC kl 13:45, där med missar jag en lunchdejt 2 av mina bästa vänner Rynkar på näsan och sen så ska jag hämta hem min första stora kärlek kl 17:00 och hovslagarn hade visst tid och komma nångång efter kl 16:00 med andra dubbelbokning .

Men som tur är har jag 2 snälla bröder + en granne som har ställt upp idag så nu är hästarna tränade  
    Trist men hälsa måste gå före vänner även om man inte vill!

Ja tur att du har familjen nära. När jag blir rik så skulle jag vilka köpa en gård och ha mina syskon boendes där fast i var sitt hus anslutet till gården Som ett halv kollektiv
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D