• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

NoMansWoman skrev 2011-03-30 21:04:42 följande:

Och alla måste ta med kameror....vi måste föreviga varenda sekund..... eller... ja... de där vi alla är tillsammans iaf... jag vill icke se några skumma bilder där morronrockar saknas.... Förvånad
    Nej påklädda bilder tack! O självklart som vanligt så måste bilderna godkännas av dom inblandade innan det läggs ut nånting..... {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Majuuu
    NoMansWoman skrev 2011-03-30 22:11:26 följande:
    Jag håller alltid vettig nivå..... Oskyldig

Kyss

Skål
  • Majuuu
    Ett segel skrev 2011-03-30 22:16:47 följande:
    Piskor och läder?!?!

Har du beställt tid i "theDungeon"? (nere på bildäck)

Ni kan kanske sälja biljetter till: "Prosit, Den stränga", läxar upp olydig trådskrivare,med 9svansadkatt!

och på såsätt finansiera spriten...iof kanske inte Lellebror kan sitta på hela resan ,men lite får han väl offra.
    Nu blandar du ihop mig med en av dom andra finskorna.. Det är ju CM som sysslar med piskor.. Jag har en pincett som vapen.... Muhahahahahahahahaahahahahaa! Demon
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-30 22:17:42 följande:
    Demon Skinkor av stål. BRING IT ON
    *byter samtalsämne* På tal om morgonrockar så var det faktiskt en kille med badrock sist jag åkte på trådkryssning med Birka.. Men han var från Hudik o var där på sin svensexa.. Han hade även badmössa på sig o fick dansa i mitten medan hans kompisar stod runt honom i en ring o hejade...
  • Majuuu
    NoMansWoman skrev 2011-03-30 22:26:33 följande:
    Äntligen!!

På fredag ska bävern få leka av sig....

Oskyldig
    Tänkte skriva nåt men jag håller det för mig själv.... Men jag ska till daddy på fredag... Oskyldig
  • Majuuu

Men nu är jag ikapp o klockan är sjukligt mycket... Skrikandes

Gonatt o sov gott gullisar!
    Dröm om mig som alltid!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!
    Solig  {#emotions_dlg.flower} Nalle Spöke

• Majuuu
    starchild81 skrev 2011-03-30 23:01:22 följande:
    Dessa smarta ord akn bara komma från en läkare =)
    Läkare? Förvånad Läkare är väl inge smarta.. Sjukgymnaster däremot...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D