• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

cajsasmamma skrev 2011-03-30 12:13:52 följande:
    Det tycker jag med

Så nu börja vi tjatta på Jejosa att hon ska följa med på kryssningen den 13 maj  
    Ja vi ska absolut börja tjata på Jejosa som SKA med på kryssningen..
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-03-30 12:26:37 följande:
    Håller med dig!!!

Gulligullade kan man hålla på per telefon, msn FB eller IRL...

men att föra vettiga diskutioner är lite svårt när man sitter själv här om dagarnaTomte 
    I agree! Tänk vad vi är smarta!

Men det är ju med sig själv man har dom mest givande diskussionerna... Drömmer
  • Majuuu
    NoMansWoman skrev 2011-03-30 12:28:46 följande:
    Uhm... vad e vettiga diskussioner? Jag gillar roliga diskussioner... Cool
    roliga är ju vettiga.. Men det gäller ju att hålla lite nivå på det hela.... Tomte
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-03-30 12:35:17 följande:
    Ehhhh!!!! en vettig diskution är väl iaf då man diskutera med någon!!! Och inte sitter här ensam och försöker hålla igång en diskution
    Såhär gör man: Man börjar med att läsa ikapp o kommentera massa inlägg, sen när man kommer fram till sina egna kommentarer så kommenterar man dom oxå o fortsätter på det sättet o vips så har man skrivit många många sidor med väldigt bra o givande diskussioner...
  • Majuuu
    daddy XL skrev 2011-03-30 12:55:57 följande:
    kan ju diskutera film eller nått deft har ju alla åsikt om jag fick ju "skit" för jag titta på harry potter haha eller titta o titta jag somnade ju igår som vanligt han väl iaf se 20 min så den kan ju inte varit så bra :P.
    men family guy  "its a trap" ska ni se dom "är"   starwars haha.
    tänkte försöka mig på att se  sanctum oxå men lär väl somna då oxå ;)
    Harry potter *skakar på huvet*
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-03-30 13:23:56 följande:
    film kan vi diskutera, fast jag är rädd att jag är ingen film expert eftersomjag somna också efter ca 20 min in i film en
    O jag är ingen filmexpert efetrsom jag ligger så efter i allt som heter film o tv-serier eftersom jag bara tittar på tv när jag är med daddy.... Skål
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-03-30 13:25:17 följande:
    Förresten fundera jag på och kolla på Harry Potter nån dag ... Tror att Cajsa skulle tycka om dom filmerna... så ni som har sett dom filmerna, lämpar dom filmerna en 7åring?
    Upprepar mig själv....

Harry Potter...... *skakar på huvet*  
  • Majuuu
    starchild81 skrev 2011-03-30 14:33:33 följande:
    jag skriver examensarbetet nu =) Massa vin o tända ljus och tänkande.. Fast mest vin då haha  Att vara student är ju som att ha ett konstant lov med kaffedrickande o vinpimplande o sedan pluggar du i 4 dagar och så e tentan fixad... SÅ du har ju massvis med lov ju jag har lov typ 3v i månaden =)
    Jag hör klart o tydligt att du går nån glidar-utbildning... Vi har skola 3-5 dagar i veckan, massa plugg, massa praktiskt o tunga kurser o tentor.... Vi har inga lov alls... Har i stort sett fått ge upp mitt sociala liv för att hinna med så mycket som möjligt o det känns inte helt tillräckligt ibland, speciellt om nåt av barnen blir sjukt så man missar nån föreläsning eller lab o så har man halkat efter massor på en gång... Skrikandes
  • Majuuu
    starchild81 skrev 2011-03-30 14:37:41 följande:
    Att en tjej i dagens Sverige skulle fixa käk till killen ne du segel du brister i din empiri.. Det är lika stor chans som att du blir bjuden på en drink av en främmande tjej på krogen.......
    Jag har lagat mat till daddy, men han har nog fixat frukost till mig många fler gånger än jag lagat mat....
  • Majuuu
    daddy XL skrev 2011-03-30 14:59:48 följande:
    Ts bjöd iofs på drinkar på förra kryssingen men kanske inte räknas eftersom umgicks med dom spm hon bjöd en liten stund innan :P , nästa kryssing ska hon få bjuda mig oxå så det bli lite jämnställdhet :P
    Jag var ju givmild då eftersom vi handlade med leksakspengar, nu blir det ju riktiga o då måste man tänka efter först.... Obestämd
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D