• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

OojespersmammaoO skrev 2011-03-29 11:12:51 följande:
    Stackare! Men tröttheten går väl över som du säger. Nu ska jag krypa ner under täcket med Lelle.
    Lellebror skrev 2011-03-29 11:14:11 följande:
    ohhh låter mysigt
    väntar lite med att gå ut o greja bilen då Skäms
    Get a room..... Tyst
  • Majuuu
    MrC skrev 2011-03-29 13:00:29 följande:
    Jag är med i en Facebook-tävling. Man ska skrapa ihop flest antal "gilla" för att ha chansen att bli framröstad.
    Får man posta länken här så att ni alla kan rösta på mig?
    Hmmmmmm.... Obestämd
  • Majuuu
    NoMansWoman skrev 2011-03-29 16:39:21 följande:
    Så ja... nu har mitt vin anlänt iaf.... och imorgon ska jag hämta ut linnet.... hoppas nu bara på sol o värme...så känns livet nästan bra ju Cool
    I helgen ska det bli varmare igen.. Har bestämt att våren kommer påriktigt då...  Drömmer
  • Majuuu
    trolletsmamma skrev 2011-03-29 17:51:53 följande:
    Phuuuuuuuuuuuuuu hur tusan ska man hinna med att plugga efter dagens praktik är SLUT????? har massa inlämningar i maj och massa litteratur att läsa igenom men har INGEN ork när man har vart iväg heeela dagen på praktik.....Får hoppas det blir mer plugg på "påsk"Lovet som vi egentligen INTE har men ett måste för att jag ska kunna lämna in allt som ska in i tid sen..
    På högskolan finns inget som heter lov.... Vi har tenta onsdagen efter påsk så vårt "påsklov" är tentaplugg-tid..... Skrikandes
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-29 21:14:32 följande:
    jaa das kaputt wagen is fungerande!!
    fick låna JM´s mammas emmm bil? Chevrolet (( DAEWOO )) Epica
    med 50minuter på oss att ta oss från JM till Ringön i götet så fick bilen visa vad den gick för.
    Hastigheten höll sig väll strax över det lagliga, men svag antydan till olagligt.
    Ringde när det visade sig att vi inte skulle hinna tills dom stängde, jävla GBG trafik när alla ska hem från jobbet.
    Guben stannade kvar så vi fick hämtat ett nytt ok iaf
    Sen lurade jag med JM bort till TurboTurken ( sibyllan stig center ) deras kebabsås är smaskens ( ja hon tog en kebabtallrik utan kebab )
    Nu ska jag göra som hon säger och ställa mig i duschen med henne.
    Gonatt o sov gott
    Snäll gubbe! Sånna gillar vi!

Jag var inte lika snäll när  jag jobbade på Dressmann o folk ville hänga kvar i affären efter stängning eftersom jag inte fick en krona för att stanna kvar efter stängning o behövde få räkna kassan osv så fort som möjligt för att hinna med bussen så jag slapp vänta 30 min innan nästa skulle gå...... Oskyldig
  • Majuuu

Nej nu blir det sängen för Prosit är jättetrött återigen.. Sommartidsinställningen i hjärnan funkar än så länge bara kvällstid, medan den inte ännu kommit igång på mornarna. Skrikandes

Gonatt o sov  så gott snyggingar!
    Dröm om mig!
    Kraaaaaaaaaaaaam! {#emotions_dlg.flower} 

• Majuuu
    Plantagen skrev 2011-03-30 00:54:26 följande:
    Önskar att jag aldrig klivit in i denna tråd.
    Förvånad 
  • Majuuu
    Ett segel skrev 2011-03-30 00:57:12 följande:
    Nu "förstår"jag inte riktigt.....

*Ironi
    Cool
  • Majuuu
    PeterA skrev 2011-03-30 11:02:11 följande:
    Här är det fint :) Ska bli runt 20 grader i helgen :P
    Vilket lyx! Drömmer
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-03-30 12:08:10 följande:
    Wow 20 plusgrader är inget som jag är avis på Oskyldig fast vi skulle visst få uppmot 15 plus i helgen här i östergötland
    Härligt! Tror vi skulle få typ 13 eller nåt sånt... Drömmer
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D