Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

stortå skrev 2011-07-29 10:16:56 följande:
    Bakis?
    Är du?? Eller luktar herrn bara lite surt rödtjut?
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    stortå skrev 2011-07-29 10:28:37 följande:
    Ha ha, blir sällan bakis och jag hoppas stanken av surt vin lagt sig....
    Gott då är vi två, blir heller inte bakis, kan dock bli lite seg ibland framåt kvällen En dusch så är stanken väck, coatchen tipsar
  • HäckHäxan
    lurksmulan skrev 2011-07-29 10:25:03 följande:
    Hahaha jag känner igen det! Så fort jag pratar i telefon kommer Polly "Vem pratar du med?"  och hon ger sig liksom inte heller!
    Röka i fred är bara att glömma. Då är det alltid någon som ska stå precis bredvid och tjata om nåt. För att inte prata om att försöka gå på toa i fred, då bryter det alltid ut någon akut diplomatisk kris.
    Hahhaha im not alone!!! Delad glädje är dubbelglädje eller är jag inne på sanna glädjen är skadeglädje nu kanske, svårt att hålla isär begreppen här Flört

Häromdagen gick jag ut och skulle ta ett bloss, hann ta två så kom mini ut och började hänga och klättra och skulle sitta i knät osv iaf så sa jag skall mamma gå in och röka, får man röka inomhus, nej mamma svarar hon. Får barn röka då, nej mamma. Hur kommer det sig då att du alltid skall klättra på mig när jag är ute och röker??

Ehh jag vet inte mamma, okej sa jag gå då in igen, så kan du klättra på mig sen. När jag kom in så ropade jag kom nu då och klättra, mamma jag vill inte jag kollar på en film Tror banne mig jag skall erbjuda henne att klättra på mig varje gång jag kommer in.
  • HäckHäxan
    stortå skrev 2011-07-29 10:33:09 följande:
    Följer du med
    Åhhh ja gärna.. om jag lutar mig lite mot vägen och putar med rumpan, kan du tvåla min rygg då
  • HäckHäxan
    racer x3000 skrev 2011-07-29 10:23:58 följande:
    Näe, of to the verklighet.
    Måste kolla hur mycket jag körde i söndags, skulle visst få körersättning.

se yaa
    Ha det gott, på återseende
  • HäckHäxan
    lurksmulan skrev 2011-07-29 10:33:09 följande:
    Ha ha! Det verkar vara nåt universellt lockande med en vuxen så fort personen riktar sin uppmärksamhet åt annat håll alltså!?
    Ja men alltid, alltså jag kan få gjort saker, men om jag för två sekunder inbillar mig att jag skall få tala i telefonen eller andas ut, så smack är min dotter förvandlat från happy happy till monster from hell!

Hells angel i en helt ny tappning
  • HäckHäxan
    stortå skrev 2011-07-29 10:37:34 följande:
    Nä, det är det sista jag gör i det läget...
    Ops, jag tappade visst tvålen
  • HäckHäxan
    stortå skrev 2011-07-29 10:39:30 följande:
    Ja, det är fan magiskt. Så fort man tror sig få en ensam stund så flockas dvärgarna och fördärvar allt. Eller när telefonen ringer... handgemäng...
    Är det fler än ett barn här hemma och telefonen ringer så utbryter tredje världskriget! Min mamma säger att samma fenomen hände hemma hos oss med oss fyra barn så det är ju nu inget nytt fenomen iaf!
  • HäckHäxan
    lurksmulan skrev 2011-07-29 10:38:56 följande:
    Bra knep! Problemet är att Polly är som ett levande plåster på mig för tillfället så risken är stor att jag aldrig skulle bli av med henne igen!
    hahahahah... har du testat att klänga och hänga på henne i tid och otid???? Fungerade bra här ett tag också... jag örjade kramas och pussas och ha mig när Freja målade eller läste eller sånt.. MEN MAMMA, jag försöker måla FAKTISKT!!!!!

jaha men jag vill mysa juh... Men jag målar ju, då kan vi inte mysa
  • HäckHäxan
    stortå skrev 2011-07-29 10:51:29 följande:
    Sista semesterdagen idag.... Fy FAAAAAAN, ågren för måndag. Vill vara mera ledig och ta den där resan
    Den till sjunge himlen eller vilken resa muttrar du om??? Solig
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D