lurksmulan skrev 2011-07-29 10:25:03 följande:
Hahaha jag känner igen det! Så fort jag pratar i telefon kommer Polly "Vem pratar du med?" och hon ger sig liksom inte heller!
Röka i fred är bara att glömma. Då är det alltid någon som ska stå precis bredvid och tjata om nåt. För att inte prata om att försöka gå på toa i fred, då bryter det alltid ut någon akut diplomatisk kris.
Hahhaha im not alone!!! Delad glädje är dubbelglädje eller är jag inne på sanna glädjen är skadeglädje nu kanske, svårt att hålla isär begreppen här
Häromdagen gick jag ut och skulle ta ett bloss, hann ta två så kom mini ut och började hänga och klättra och skulle sitta i knät osv iaf så sa jag skall mamma gå in och röka, får man röka inomhus, nej mamma svarar hon. Får barn röka då, nej mamma. Hur kommer det sig då att du alltid skall klättra på mig när jag är ute och röker??
Ehh jag vet inte mamma, okej sa jag gå då in igen, så kan du klättra på mig sen. När jag kom in så ropade jag kom nu då och klättra, mamma jag vill inte jag kollar på en film

Tror banne mig jag skall erbjuda henne att klättra på mig varje gång jag kommer in.