Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

DragonWoman skrev 2011-07-28 21:05:50 följande:
    Tror jag börjar få VIP-status på pizzerian..... tog inte ens 20 min från det jag beställde via pizzaonline förrens maten var här....  Drömmer
    All status är av godo!
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan

Så nu har jag beställt körkortstillstånd med hälsointyg och synundersökning.

• HäckHäxan
    lurksmulan skrev 2011-07-28 21:12:31 följande:
    Ha ha du har jobbat upp dig hör jag!
    HäckHäxan skrev 2011-07-28 21:10:06 följande:
    Ahh så hette den, riskutbildning Tar gärna böckerna, tack så jättemycket Hjärta Halkbanan var det tråkigaste ever tyckte jag, de enda som var roligt var när det TUFFASTE killarna råkade köra ut på fel bana från vår bana, jag skrattade så jag dog

Jag fick köra och köra och köra i den där jävla rondellen, tror jag var uppe i 80 innan de liksom släppte lite där bak. Bara jag som fick köra runt där i en hel evighet typ Obestämd Bil nr 3 ett varv till och höj hastiheten med 5 km och så höll det på. Vid samlingen frågade hon, är du van att köra på halt underlag, ehh ja jag är uppvuxen på grusväg och is är ju inte särskilt ovanligt vintertid.
    Bonniers är på cd, men jag har nog böcker också! Jag släpar med mig de vid tillfälle. Jag ska ju nära dig i helgen också men vet inte om vi hinner ses. Oskyldig
    Böcker är ju vad jag föredrar. Måste rota fram någon fungerande skrivare också. Gjorde mestadels teorin via nätet förra gången på teoriprovet.nu eller nått sånt, så skrev jag ut det och pluggade bara de bitar jag inte kunde. Sen gick jag ju i körskola också, men där pluggade jag inget, orkade inte med deras gamla härkar till datorer med sina tjocka mupp skärmar, fick ju huvudvärk, så jag körde bara mina lektioner och gjorde första veckans övningar första dagen, sen övnings uppkörning i kungälv där jag skulle köra upp.

Kläm in dig bara eller kläm in mig
  • HäckHäxan
    racer x3000 skrev 2011-07-28 21:14:11 följande:
    Ingen aning, jag kunde själv skriva ut dom tror jag. När jag skulle söka till mckortet.
    Testade inte ens det, då ja ingen fungerande skrivare har inkopplad nu, de står på vinden
  • HäckHäxan
    racer x3000 skrev 2011-07-28 21:16:42 följande:
    Och så en handledare så är du fördig för FL's snabbkurs
    racer x3000 skrev 2011-07-28 21:17:18 följande:
    *Fördig*.. 

Färdig
    Snyggt ord Får kolla detta med handledare, annars får jag väl gå ner till körskolan och vifta med fransarna lite, orkar inte pendla till nöinge en gång till med bussbyten och skit OCH killen där kan fan ge rabbat eftersom han är vän till familjen. Nä skoja bara, dock kan han glömma att jag betalar nått överpris för skit jag redan kan typ som att köra bil, för det kan jag redan, fick ju mitt första lämp när jag var 16 och då övningskörde jag jämt till jag blev 18 och flyttade hemifrån...
  • HäckHäxan
    racer x3000 skrev 2011-07-28 21:22:29 följande:
    Gick inte, man får blanketten hemskickad tydligen. Eller så fick man det då också, börjar ju bli gammal å virrig
    Behöver herrn en personlig assistent så är det något jag har erfarenhet av att vara

Nej nu skall det fyllas vatten flaskor och slå sig ner i soffan med mini och kolla film, vi ta sen kväll här idag...
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-07-28 21:29:24 följande:
    Inte all va? Tungan ute
    Very good!!!! Plus poäng i min bok iaf
  • HäckHäxan
    racer x3000 skrev 2011-07-28 21:28:19 följande:
    Skulle inte vara helt fel med en personlig assistent Drömmer

Borde kanske iaf tända lite lampor, det e lite mörkt här
    Som ett ljus i mörkret tänker jag stötta dig genom det mörka i livet.. bla bla bla, visst lät det väl fint som snus?

Soffa och film, vatten och salta pinnar!
  • HäckHäxan
    uniMog skrev 2011-07-28 23:49:18 följande:
    Staropramen tror jag att det var.
    Öl? Tror jag minns dom från det lilla taget jag jobbade som servitris, om jag inte minns helt galet var den uppskattad och till och med jag gillade en mun då och då, fast det var öl
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D