lurksmulan skrev 2011-07-28 21:12:31 följande:
Ha ha du har jobbat upp dig hör jag!
HäckHäxan skrev 2011-07-28 21:10:06 följande:
Ahh så hette den, riskutbildning
Tar gärna böckerna, tack så jättemycket
Halkbanan var det tråkigaste ever tyckte jag, de enda som var roligt var när det TUFFASTE killarna råkade köra ut på fel bana från vår bana, jag skrattade så jag dog
Jag fick köra och köra och köra i den där jävla rondellen, tror jag var uppe i 80 innan de liksom släppte lite där bak. Bara jag som fick köra runt där i en hel evighet typ
Bil nr 3 ett varv till och höj hastiheten med 5 km och så höll det på. Vid samlingen frågade hon, är du van att köra på halt underlag, ehh ja jag är uppvuxen på grusväg och is är ju inte särskilt ovanligt vintertid.
Bonniers är på cd, men jag har nog böcker också! Jag släpar med mig de vid tillfälle. Jag ska ju nära dig i helgen också men vet inte om vi hinner ses.
Böcker är ju vad jag föredrar. Måste rota fram någon fungerande skrivare också. Gjorde mestadels teorin via nätet förra gången på
teoriprovet.nu eller nått sånt, så skrev jag ut det och pluggade bara de bitar jag inte kunde. Sen gick jag ju i körskola också, men där pluggade jag inget, orkade inte med deras gamla härkar till datorer med sina tjocka mupp skärmar, fick ju huvudvärk, så jag körde bara mina lektioner och gjorde första veckans övningar första dagen, sen övnings uppkörning i kungälv där jag skulle köra upp.
Kläm in dig bara eller kläm in mig