bastardized skrev 2011-07-29 02:53:02 följande:
Faktiskt så är det som så att jag trodde innan jag blev singel att jag skulle knulla runt jävlar när jag väl blev fri, hade så mycket på g men när allt kom omkring så-näh.Jag tycker visserligen det är jävligt kul med sex och saknar det som fan men nästa gång jag rullar ner kallingarna skall det vara av passion och åtrå, inte bara av slavisk kåthet.
Är så jävla lyckligt i min lilla värld just nu så jag kan unna mig att vara lite laid back,kanske vänder det snart och du kommer att få mig flåsandes i din pm-box
Det kansek är så att man vissa gånger i livet behöver ta ett break ifrån allt vad sex heter för att ha kraft att komma tillbaka med rätt känsla och intställning.
Jag tror att man kommer i ett läge i livet (har nog med mognad att göra, fast det låter så trist) där kåthet i all ära, men de blir aldrig riktigt bra utan passionen och många gånger gör man det ju av fel skäl. Kan ju bara snacka för egen del här, men jag vill kunna skratta, ha kul, sen behöver inte det innebära att man är kärast i världen, men nån jävla känsla förutom ren kåthet, för om jag faller för den enkla vägen så är den mannen ändå bara en levande dildo och inget mer, töm och glöm, jag är så trött på det där... Har redan levt det livet långt innan jag blev förälder och det var kul då till viss del, men jag vill inte tillbaka för allt i världen.
Var tid har sin charm
Ett break är bra, jag tror folk är alldeles för rädda för att ta en paus i livet mellan varven, trots att man nog behöver det för att finna sig själv och landa ibland. Har vänner som knappt kan vara hemma själva och det är tragiskt tycker jag, hemma skall man väl ändå må bra och bara kunna ro om sig själv, tycker jag då. Jag har haft paus i 4 år och mått riktigt bra, det är först nu som jag kan känna att jag saknar en annan vuxen ibland, bara umgås, ligga i soffan,snacka skit in på småtimmarna och tömma en bag in box typ
Åhhh fluktande man i inboxen
Fast det är bättre du tar en fluktartur till Felet och ser du en knasboll till kvinna i boxershorts och linne som slåss med ogräs i en djungel så har du nog kommit rätt
Är det dessutom en rottis i trädgården så vet du att du är rätt!