Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

bastardized skrev 2011-07-29 02:20:15 följande:
    Oja, tar det som en stor komplimang och faktiskt är denna person otroligt charmig och har skickat ett längre tag.Tror inte att tel-sex är min grej faktiskt men jag känner mig hedrad.

Vet att du läser tråden Flört
    (härmed är du inbjuden på middag hos mig din lilla #####) 
    NU blir jag sådär skönt förvirrad, vilken tråd, vad har jag missat när jag skumläst text Obestämd IQ Badboll på nya höjder!

Jag tycker det finns en del sköna personligheter här, ibalnd får jag en sån där lust att samla ihop dom och ha grillkväll och bara verkligen ha genuint trevligt ihop mitt i verkligeheten, tyvär är dock alla spridda över landet, så de kan bli lite svårt då

Jag tycker det är en komplimang, rätt sött faktiskt, men nu är jag nog den mest oromatiska kvinnan på FL genom tiderna och sånt som jag tycker är sött tycker andra är brutalt eller snuskigt så man kanske inte skall lita på mig där. Tyst Jag har ju trots allt låtsats spela Battlefield med en kuk som joystick och uppfattade det som makalöst kul Retard, mmmm förmodligen helt obotbar! Skäms
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    bastardized skrev 2011-07-29 02:25:03 följande:
    Jag funderade en lång stund innan jag avstod att svara i den tråden, troll it is!
    Jag tycker mitt svar var alldeles lysande. Men han hoppar jämt in i typ alla sxtrådar och har sig, blir tokig....

Skulle vilja träffa honom irl är säker på att han är kortare än mig och väldens mespropp som lever ut sina inre demoner och egna förnedringar via nätet
  • HäckHäxan
    bastardized skrev 2011-07-29 02:43:46 följande:
    Ditt svar var briliant, dock är jag sällan och snelgar i de trådarna Flört,avhållsamhet är det som gäller här hemma nu.
    Hehe du sitter där och suktar och sen får du klämma den i ytterdörren för att komma på rena tankar igen Erkänn nu!

Lever rätt frisk i celibat här med, men jag gillar att snacka om sex, för mig är det ett ämne som så många andra ämnen, ibland undrar jag om det inte blivit alldeles för mkt ämne i min värld för att vara intressant längre eller så har jag bara inte stött på nån man som rubbar min värld bara, kommer aldrig nöja mig med mindre än det
  • HäckHäxan
    bastardized skrev 2011-07-29 02:46:02 följande:
    Hon är grym, kolla in alla hennes album.
    Lollade lite på tuben igår, ville sett denna med video men hittade den inte, hittade dock andra bra låtar med henne
  • HäckHäxan
    bastardized skrev 2011-07-29 02:53:02 följande:
    Faktiskt så är det som så att jag trodde innan jag blev singel att jag skulle knulla runt jävlar när jag väl blev fri, hade så mycket på g men när allt kom omkring så-näh.Jag tycker visserligen det är jävligt kul med sex och saknar det som fan men nästa gång jag rullar ner kallingarna skall det vara av passion och åtrå, inte bara av slavisk kåthet.

Är så jävla lyckligt i min lilla värld just nu så jag kan unna mig att vara lite laid back,kanske vänder det snart och du kommer att få mig flåsandes i din pm-box Flört

Det kansek är så att man vissa gånger i livet behöver ta ett break ifrån allt vad sex heter för att ha kraft att komma tillbaka med rätt känsla och intställning.    
    Jag tror att man kommer i ett läge i livet (har nog med mognad att göra, fast det låter så trist) där kåthet i all ära, men de blir aldrig riktigt bra utan passionen och många gånger gör man det ju av fel skäl. Kan ju bara snacka för egen del här, men jag vill kunna skratta, ha kul, sen behöver inte det innebära att man är kärast i världen, men nån jävla känsla förutom ren kåthet, för om jag faller för den enkla vägen så är den mannen ändå bara en levande dildo och inget mer, töm och glöm, jag är så trött på det där... Har redan levt det livet långt innan jag blev förälder och det var kul då till viss del, men jag vill inte tillbaka för allt i världen.

Var tid har sin charm

Ett break är bra, jag tror folk är alldeles för rädda för att ta en paus i livet mellan varven, trots att man nog behöver det för att finna sig själv och landa ibland. Har vänner som knappt kan vara hemma själva och det är tragiskt tycker jag, hemma skall man väl ändå må bra och bara kunna ro om sig själv, tycker jag då. Jag har haft paus i 4 år och mått riktigt bra, det är först nu som jag kan känna att jag saknar en annan vuxen ibland, bara umgås, ligga i soffan,snacka skit in på småtimmarna och tömma en bag in box typ Oskyldig

Åhhh fluktande man i inboxen Tungan ute Fast det är bättre du tar en fluktartur till Felet och ser du en knasboll till  kvinna i boxershorts och linne som slåss med ogräs i en djungel så har du nog kommit rätt Skrattande Är det dessutom en rottis i trädgården så vet du att du är rätt!
  • HäckHäxan
    bastardized skrev 2011-07-29 03:15:03 följande:
    Du är vis och har så rätt. Nu blir det hopp-i-säng-för-en-trött-skit-som-mig  men jag skall svara lite bättre imorgon på detta inlägg.

God Natt "goa" du {#emotions_dlg.flower}  
    Natti sussa gött. Om du hittar det imorgon ja, man vet aldrig hur fort saker försvinner i denna tråden bland de morgonpigga människorna.

Gör dig sällskap och kryper ner bland lakanen jag med... Romi blir bara bättre och bättre, så innerligt tack för denna pärlan!
  • HäckHäxan
    ixi skrev 2011-07-29 07:54:40 följande:
    Good morning my darling fellows! {#emotions_dlg.flower}

Här i urskogen (mjah, på landet iallafall, men urskogen låter lite mer..imponerande) är det full fart, olika sorters bebisar förgyller vår vardag.

Har haft morsan på besök och jobbat på behandlingshemmet, glömt låsa ytterdörren/bilen/toan och efter en natt på bryggan med vin och en trevlig karl även låst ytterdörren MEN låtit nyckeln sitta kvar i på utsidan....det är käckt... Verkar som om jag förändras av lantliv/luft. Får hoppas till det ännu bättre då

Vad händer i era liv då?
    Hello ixi...

Jadu man glömmer lätt lås och dörrar när man får mycket lantluft!!! Tror man renar ut misstänksamheten ur systemet av det

Vad har ni nu för bebisar???

Händer inget här,, fick hem dotter igår, hon var med syrran och tältade i skogen, nu i helgen skall vi bara mysa, på måndag öppnar dagis igen, tänkte ha syrrans grabb på översovning på lördag till söndag, så idag blir det väl skura polen och fylla den igen, så monstrerna kan bada Trevlig helg sötnöt
  • HäckHäxan
    uniMog skrev 2011-07-29 10:01:15 följande:
    Jag tar mig fan inte upp ur badet. Tror jag stannar här :D
    Hahhahaah för russintår blir nog inget faktum då!
  • HäckHäxan

Vad är det med barn och deras störningscensor??? Om jag sitter här eller pillar, städar vad som helst, då är allt väl... Men om jag försöker gå ut och ta en kopp kaffe och en cigg i ro och fred, då blir det krig och ve och fasa om jag skulle försöka prata i telefonen med någon vuxen person ½ minut Skrikandes

Jag var inne på att göra ett försöka att dra ner på rökandet idag, men jag tror jag sparar det tills hon flyttat hemifrån, så risken för agning eventellt barnamord minskar!

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D