Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

DragonWoman skrev 2011-07-23 02:37:56 följande:
    Haha... hade varit dumt om du försökt då ja...... då hade du nog fått agera kylarprydnad
    Mmm risk fanns ju, not worth it... Dö vill jag icke ännu, verkar dumt att lägga sig plant på 45:an då...
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-07-23 02:55:47 följande:
    Nä...dags att sussa kudden,,,, råkade kika till på kl.... Förvånad

Natti alla
    Sov gott, skall ge mig jag med, de kvava har släppt... så då kansek man kan somna då
  • HäckHäxan
    hedersknyffel skrev 2011-07-23 03:31:41 följande:

Undrar varför det bara är kvinns i tråden?
    Jag är ärlig, hård men rättvis. Var fan kommer man med det?

Man kommer långt om du frågar mig TS sover nog nu. Ja just nu är det bara kvinnor i tråden, men den ligger under nöje och bör tas med en stor nypa salt.

Du är inte ensam om egenskaperna heller, även jag är hård men rättvis så som jag ser det, andra håller inte alltid med dock
  • HäckHäxan
    LeIlebror skrev 2011-07-23 09:48:31 följande:
    Godmorgon häxor drakar unimoger smulor bubsor o allt vad det nu finns i tråden.
    Nyvaken, en kopp kaffe bredvid mig och inser att jag ska börja ta tag i flytten idag, och det är ju då som höger axel bestämmer sig för att balla ur totalt Rynkar på näsan men men får ändå sätta fart.

Grattis till 100k DW
    Säger ju det mannen med stort M.. Usch för axeln, hoppas du får ihop det ändå....
  • HäckHäxan
    uniMog skrev 2011-07-23 10:06:13 följande:
    Ett gigantiskt lägenhetskollektiv med bara fina människor :P *drömmer*
    Det hade vart något. Jag och kompisen tänkte köpt ett radhus uppe i norr. Men nu blir jag ju kvar här för barn och pappans skull då, men drömmer gör jag ofta. hade vart perfekt de vi hittade, fanns en lada, hönsgård och lite annat till för typ ingen peng alls.
  • HäckHäxan
    figurehead skrev 2011-07-23 11:44:18 följande:
    Det brukar Häxan också göra, men inte pga att hon är smutsig, eller jo förresten, hon är smutsig i tanken
    Förvånad
    Va fan!!! Baktaleri!!!!!!! Skrikandes

Fast de är allt gott att duscha, nu sommartid så kan man ju spola av sig med trädgårdslangen vid behov
  • HäckHäxan
    figurehead skrev 2011-07-23 11:46:42 följande:
    jag funderar på att skaffa sån där självgående dammsugare, men risken är väl att Bosse förvandlar den till plastskrot

Ok, hus är inget alternativ?
    Ja en sån hade vart något.... jag blev grymt sugen efter att en av katterna slaktade dammsugarsaldden en natt så den är numera runt 1½ m inte så mkt att hänga i granen alltså. Jag tror faktiskt jag kan få hunden att inte mörda den, men de får jag ju vakta henne hela tiden och därmed kan jag lika gära slöpa runt den andra och städa med

Fast den är hon lite rädd för, vill inte alls ha den i sin närhet så hon flyr hellre än illa fäktar!
  • HäckHäxan
    jejosa skrev 2011-07-23 12:02:10 följande:
    hehe det låter som när mina barn var mindre... Tungan ute

skojar du! lite nervös är jag allt ska du veta - bli sambo igen efter 4 år!
    Kan förstår det. Men du är modig nog att försöka och det tycker iaf jag är en bra egenskap!
    jejosa skrev 2011-07-23 12:17:26 följande:
    den som lever får se... jag är på tok för nyfiken vad som väntar runt hörnet för att inte ge mig in i detta
    Helt rätt tänkt, jag önskar er allt gott av hela mitt Hjärta
  • HäckHäxan
    LeIlebror skrev 2011-07-23 13:33:56 följande:
    hämtat släpkärra, nu söker jag bara motivation att sätta fart, bäst o ta en kopp kaffe innan jag gör något överilat
    Kaffe cheers, jag tror på dig Master Lelle
  • HäckHäxan
    LeIlebror skrev 2011-07-23 14:23:42 följande:
    ghaaa försöka röjja o rensa med en 6åring i hälarna är inte det lättaste
    Då tycker jag du skall vara tacksam för att hon inte är 3, faktiskt Är övertygad om att det är stråt värre Drömmer
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D