Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

jejosa skrev 2011-07-23 14:04:41 följande:
    mjo... jag hittade FL via tråden... jag satt en kväll o hade det toktråkigt o pillade på datorn... fann tråden o tyckte att trådmedlemmarna verkade ha himskans roligt så jag skapade ett konto o gav mig in i den... ju...

skapade senare en egen liten tråd där jag o mr Norrköping fick kontakt... det visade sig att han varit den här tråden oxå under en kortare tid men det var innan jag hittade hit... så vi är inte ett trådpar i ordets rätta bemärkelse - men ändå
    Ödet. Jag tror inte på några gudar, men ibland kan pessimisten jag tro på ödet!
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    figurehead skrev 2011-07-23 14:43:20 följande:
    tänkte jag skulle fortsätta vårt lilla battle som startades igår :-P
    Aha, men min kära spann vatten, det är väl ändå en fördel om motståndaren iaf är online då *muttrar över mäns konstigheter*
  • HäckHäxan
    figurehead skrev 2011-07-23 14:44:46 följande:
    Ok, Ja men det är ju inte långtifrån ett äkta trådpar iaf
    Jag tycker det räknas, bägge har varit i tråden, bägge är nu tillsammans med varandra, Pippilogik på hög nivå!
  • HäckHäxan
    figurehead skrev 2011-07-23 14:46:15 följande:
    Fast det hade varit rätt coolt med en sladd hängandes i julgranen, originellt om inte annat

Nä, sabla husdjur, vad de kan sabba saker
    Jaoo de kan dom. Nu har dock den lilla katten lugnat sig, men han har en passion för tösens pennor, fiskar gärna upp en eller två ut hennes plastbytta och börjar leka med när man skall försöka sova....

Hahhaha tänk om man skulle dekorera med allt djuren och ungen gjort sönder och helt skita i kulor, glitter och stjärna, bara ljusslingan för de är så mysigt sken Har ju en ikea burk här med trasiga nappar som den äldsta katten har slaktat, dom är ju färgglada iaf
  • HäckHäxan
    figurehead skrev 2011-07-23 14:51:43 följande:
    Någonstans måste man ju börja,

du högg ju som en gammelgädda på min verbala wobbler
    Wobblers i like! På tal om gäddor så funderar jag på att fiska efter en sån ikväll, skall bara se om svågern och kompisen skall upp och fiska, spöna är ju i svågerns bil Drömmer
  • HäckHäxan
    figurehead skrev 2011-07-23 14:54:01 följande:
    Du kanske ska köra en riktig och en alternativ gran
    Ja de är nästan så det är värt att köpa en plastgran och skippa en riktig. Typ en rosa plastgran i rosabandet anda och så dekorera vilt. Min dotter hade iaf vart salig över en rosa gran misstänker jag

Fattar inte hur min dotter blivit såååå ROSA, jag avskyr ju typ rosa....
  • HäckHäxan
    LeIlebror skrev 2011-07-23 15:01:58 följande:
    är bara en muskel som är inflammerad, inget o bry sig om. Bara jag inte lyfter för tungt och det gör jag ju aldrig Oskyldig

Har iaf fått tömt förrådet, bokat en för flyttstäd, rensat ut en massa saker.

Nu lurade bubsan mig till att åka o köpa thaimat till oss, grrr
    Lyssna på den kloka av er två..... tror nog hon har ett hum om när det behövs påfyllning av energi!
  • HäckHäxan

Lite av min känsla idag, känns som en skön kontrast till gårdags nattens under ytan humör! Hoppas det blir genomegående under hela dagen

• HäckHäxan
    figurehead skrev 2011-07-23 15:06:54 följande:
    fiska gös istället, mycket godare, om du nu tänker äta dem

Fast tråkigare fisk att fånga,
    Fast jag tycker gädda är helt okej när man lagar den i ugnen, lite lök, tomat och kryddor, in i ugnen och tadaaaa dinner is served

Finns en sjuhelvetes gammelgädda där uppe som vi bestämt oss för att få någon dag, om spöna ens räcker till.. Förra veckan fick deras granne upp en aborre på 2,2 kg, inte så lång men fy satan vad tjcok, helt sjukt, typ lika bred som lång.. Ungefär som mig då

Hade velat köpa ett fiskekort för laxfiske över en dag och stå där en dag när man är barnledig
  • HäckHäxan
    LeIlebror skrev 2011-07-23 15:06:52 följande:
    det var faktistk jag som ringde o frågade vad hon skulle bjuda på till middag

Och då kom hon på den lysande iden att jag skulle köpa med mat
    Hahhahahah smart kvinna
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D