Inlägg från: singel pappa83 |Visa alla inlägg
  • singel pappa83

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Här tjötas d på mellan alla upptagna kvinnor men var är dom desperata ? fortf ingen som vågar sticka ut ? :P 

• singel pappa83
    Cee once more skrev 2013-01-31 17:21:16 följande:
    HUJ HUJ HUJ!! Tror jag är tillbaka från min dvala... ;)

Hur e det med fölket här då??? Allt väl???

Kramar till er alla  
    wohoo ordningen är återställd 

Här kommer skatteåterbäringen!!! 
  • singel pappa83
    Isnogood skrev 2013-02-04 18:41:16 följande:
    Kollade in en sväng i den ärliga datingtråden...där få man tydligen inte vara så ärlig som det ger sken av för då tar folk illa upp och det blir "dålig" stämning eftersom folk inte tycker lika dant... "Suck"
    -Ja ja, jag får väl sitta här o prata med mig själv då... Obestämd 
  • singel pappa83

Denna tråden e ju den mest missvisande på hela fl. här finns ju inga desperata singelmammor längre..... tyvärr :( 

• singel pappa83
    cajsasmamma skrev 2013-02-27 06:22:53 följande:

Vänta några år så upptäcker dina barn andra tvkanaler och du tvingas att sitta och kolla på farmen tex
     eller gör som min son å vill se simpsons å family guy :P mer än mig tom !
  • singel pappa83
    MrC skrev 2013-02-27 14:34:33 följande:
    Haha exets son älskade Family Guy. Han kunde inte läsa, så jag läste högt undertexten ibland. Exet tyckte väl att språket ibland var lite grovt och kanske inte lämpade sig så bra för små barn. Men vi hade skitkul iaf! Haha.
    Haha känner igen det där, som tur är så e jag sj med sonen så ingen kan gnälla .... :P men ibland får man lite frågor om saker man inte riktigt kan/vill svara på haha!
  • singel pappa83
    Majuuu skrev 2013-02-27 18:40:48 följande:
    Läkare kan man inte lita på. Tyst Tur jag ska bli sjukgymnast för vi är mycket vettigare.
    Haha kan ju hoppas, min doktor sa till mig att ja skulle ta det lugnt med ryggen då det va en sträckning, Jaha va kan man göra utan att använda den ?  är iofs värst när ja sitter, tur man går en data utbildning.......
  • singel pappa83
    Majuuu skrev 2013-02-27 18:38:30 följande:
    Mina barn vill kolla på det varje gång det zappas förbi dom programmen, men det får dom inte titta på. Tycker det ska finnas nåt nyttigt i det dom kollar på. Annars kan vi hellre göra nåt tillsammans än glo på meningslös tv-underhållning. (Men tolka inte detta som ett påhopp för det är bara hur jag gör och jag tycker alla ska få göra som dom tycker är bäst plus att jag är själv uppvuxen med 2 pedagogföräldrar så jag är allmänt skadad Tyst)
    Förstår va du menar, men han tittar på annat, som bolibompa osv oxå,  men sen när jag va lite kollade jag på div tecknat , på engelska å det har gjort att jag nu är väldigt duktig i engelska, alltid haft minst VG utan att ens plugga/anstränga mig :P 
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D