Inlägg från: singel pappa83 |Visa alla inlägg
  • singel pappa83

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Ok för din skulle så får ja väll skriva då ;)  vad behöver du så ska ja hålla ögonen öppna nästa gång ! ;)
    ska oxå städa här...... städa bort julen står på schemat,tyvärr är soffan extra mysig idag av någon anledning. om ni fryser så kom hit, här är as varmt har bara t shirt å boxers på mig :P  sen är jag oxå varm alltid så... 

• singel pappa83

Du verkar behöva lite eld i hjärtat ist ! ;) 
    En gentleman är jag oftast! förutom när ja raggar för då vinner man inget på d, konstigt nog.... 

• singel pappa83
    Cee once more skrev 2013-01-13 14:08:20 följande:
    mmhm...eld i själ o hjärta hade nog satt fart på kroppstempen

*hehe.. tror vi tjejer är så vana vid smörande falska idioter när det gäller raggning..så kommer det en äkta gentleman så  är nog risken att vi misstolkar honom stor  Obestämd
    exakt, lättare att få kontakt om man är tvärt emot , vilket för mig som kille är sjukt skumt men ni tjejer är inte som oss killar, d hade varit för lätt.... :P 
  • singel pappa83
    Psykbryt skrev 2013-01-13 15:06:00 följande:

Jasså, det är därför jag har svårt att bli tagen på allvar. Synd för alla kvinnor bara som missar chansen...
    Haha exakt!  fruntimmer i ett nötskal, 
    vi vill ha en snäll romantisk kille, men han ska inte visa d,
    Han ska vara ett rövhål för att få oss intresserade men ändå inte.....
    Nä tänk om alla va som killar ist!  :P  
  • singel pappa83
    Cee once more skrev 2013-01-13 18:57:12 följande:
    Inget städat blev det...eller jo, tog ut julgranen o dammsög upp barren ;) Kom hem från kalasplaneringen för en halvtimme sedan :P o nu våndas jag inför grodmötet Rynkar på näsan
    haha ja lyckades me samma fast tog även bort julstakarna! 

Precis ätit å diskat å nu blir d soffläge! kanske nån öl eller cider. 
  • singel pappa83
    Cee once more skrev 2013-01-13 19:06:35 följande:
    o som sagt...det är ju pga av att så många karlar ljuger för oss och bedrar oss kvinnor som vi blir rädda att bli lurade en gång till..och tyvärr är det värsta skitstövlarna också bäst på att ljuga.... 
    Jag är ingen skitstövel (egentligen) men jag kan ljuga väldigt bra ;) 
    Vet ni förresten att det är er kvinnors fel att vi killar  ljuger ?  
  • singel pappa83
    Cee once more skrev 2013-01-13 19:43:31 följande:
    Nä det är erat tredje bens fel att ni ljuger!! Tungan ute
    nej det är för att ni tränar oss att ljuga, hur många ggr har ni inte frågat er kille om ett visst plagg,färg,matrial,bil  varit fint å fått ett JA älskling fast ni sj tyckt d varit fult ? ni som lär upp oss å sen blir ni sura när vi blir duktiga.... ännu värre när man har systrar, då lär man sig ännu tidigare.....

Feedback på d ?  
  • singel pappa83
    Cee once more skrev 2013-01-13 20:17:50 följande:
    För det första brukar jag aldrig fråga ngt som jag redan vet... så tycker jag det är fult så säger jag det också. O jag föredrar ett ärligt svar... för inte vill jag att han säger att ngt är fint om han inte tycker det!! Förvånad Absolut inte!! 
    Är du säker på att du är tjej  :O   

Jag va ju lite ironisk om inte d va tydligt ;)  
  • singel pappa83
    Cee once more skrev 2013-01-13 20:30:59 följande:
    huuuummm...ska kolla......... JAPP det är jag Flört
    Nästan så ja vill ha bildbevis på d! 
  • singel pappa83
    Cee once more skrev 2013-01-13 20:47:47 följande:
    Visst... ska fixa! .... äsch FASEN också..min mobilkamera fungerar inte ObestämdTungan ute
    Om ja hade fått en krona för varje gång ja fick höra d.......
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D