Inlägg från: singel pappa83 |Visa alla inlägg
  • singel pappa83

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Cee once more skrev 2013-01-13 20:56:45 följande:
    AHA! Så du brukar be tjejer om sådana kort.. mmhmmm..här kommer det fram!! Tungan ute
    FAN skulle ju va anonym..... nu vet att alla att ja e en sånn snuskhummer som tittar på nakna tjejer, å enligt vissa delar av denna sidan så är det ju värre än att vara otrogen.... typ....

• singel pappa83
    DragonWoman skrev 2013-01-14 14:38:38 följande:
    Hahaha... sån porr tål du nog inte {#emotions_dlg.djavulsk}

men kladdande kladdigt vart det

Och nu säger jag inget mer, man får vara rädd om sitt konto här på fl Oskyldig
    braa braa braaa chicken ? ;) du kan inboxa annars  . tro mig du kan inte chocka mig :P 
  • singel pappa83
    Mirali skrev 2013-01-14 20:10:22 följande:
    Men usch vilken diskussion jag kom in på...

Blev tipsad om den här tråden från annat håll, är det alltid kiss- och bajsnivå på diskussionen eller var det en tillfällighet?

Tungan ute
    d va bara en tillfällighet, ibland får fjortisarna på fritids gården tillgång till en data......
  • singel pappa83
    Clear1 skrev 2013-01-14 20:40:02 följande:
    Hallå ännu en ensam mamma här Kyss 
    Jag beklagar ;)  men den enas död den andres bröd som dom säger ! 
  • singel pappa83
    Psykbryt skrev 2013-01-14 21:11:50 följande:
    Varit och hälsat på dotterns ena moster på jobbet... hon har börjat jobba i en sånn där sexshop! Alltså en sån där de säljer sexleksaker och sånt...

Jösses vad de har prylar! Förvånad 
    precis som du aldrig varit inne i en sånn affär innan ;) 
  • singel pappa83
    Marie-anne skrev 2013-01-15 00:05:04 följande:
    jahapp så var man här igen, efter blivit dumpad efter 16år av en kille som både ville ha kakan och äta den=(
    Beklagar!  finns garanterat någon här som nöjer sig med endast d ena!  var ivårt avlånga land finns du ? så fyllssnart din inbox ;) 
  • singel pappa83
    Marie-anne skrev 2013-01-15 10:31:22 följande:
    singelpappa83, finns i karlskoga värmland=) är 40 har katt och gillar det mesta och det jag ej kan eller känner igen, det testar jag=)
    D va väll otippat med ännu en norrlänning här inne ;) känns som man är den ena av två från skåne här inne... 
    Men gillar din livssyn! ångrar hellre saker jag gjort än dom ja inte gjort!  
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D