Inlägg från: daddy XL |Visa alla inlägg
  • daddy XL

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

DET ÄR KÖRT FÖR ER ALLA! inte ens några timmar klara ni er ju , nu väntar en evighet i helvetet i livet efter detta mohahahaha

• daddy XL
    Plantage skrev 2011-05-03 15:12:29 följande:
    Mm, min kycklinggryta är det inte många som slår
    ni får väl slänga upp recepten så får vi se vad vi andra tycker låter godast ;)
  • daddy XL
    cajsasmamma skrev 2011-05-03 15:19:47 följande:
    VA!!! Jag klarade mig, tror jag.. jag skryter bara om att jag ska på solsemester med MR+barnen Solig
    okejdå tar bort dig från listan isf orkade ju inte läsa alla sidor eftersom ni skriver så j#"¤"#!% mycket :P
    Plantage skrev 2011-05-03 15:18:47 följande:
    Fan va gött. VÄRME
    jaa den skulle visst komma till helgen oxå och sene hoppas vi på sommarvärme kryssnings helgen ;)
  • daddy XL
    LeIIebror skrev 2011-05-15 15:28:46 följande:
    Undrar om jag räknas som uthållig? 3000 inlägg med gamla kontot och 200 med detta
    värför bytte du  :O ?

HALLÅ ALLIHOPA förresten  :P Haft en kanon resa tyvärr så blev väl polarn lite väl full o betedde sig olämpligt men men  har haft det riktigt kul iaf :) o hoppas ni andra haft det lika bra i helgen :)!
  • daddy XL
    LeIIebror skrev 2011-05-15 15:36:20 följande:
    Lämnade FL en dag när jag hade lite för mycket i sksllen och inte orkade mer

Men det var svårt att slita sig från församlingen här i tråden
    man blir ju lite knäpp :P   o får lite abstinens ;)
  • daddy XL

God morgon tråden och världens bästa TS o flickvän såklart :) här fick man lite sov morgon eftersom grabbens fritids inte är öppet idag  men tur det int kommit igång på jobbet  fullt ut ännu så man kan ta sovmorgon o ha betalt :P .
    Nu blir det "games of thrones" till er som inte sett den serien ännu GÖR DET ;).
    hopppas ni alla får en kanon dag  !!

• daddy XL
    The Plantan skrev 2011-05-16 08:03:32 följande:
    Sovmorgon vad är det? Bitchslappad vid 05.30 och vrålad "FRUKOOOOOOOOOOOOOST" :)

Småbarn är great (när dom sover eller är på dagis) ;)
    haha låter härligt  ;) som tur har mina slutat med det :)
    dags att träna lite nu eller ? :P
  • daddy XL

hallå tråden kikar in igen som vanligt och passar på att gälla igen mohahaha VAA FAAAN har jag sagt om att hålla på att byta namn ???
    :P

riktigt fint väder här iaf så blir ut o leka med barnen nu efter man varit o handlat och varit i väg men grabbarna på VC och ena fått streptokocker i halsen igen så bara köra på med en till penicilin kur :(.

hare bra i solen allihopa !

• daddy XL
    MrC skrev 2011-06-04 18:33:20 följande:
    Jag och CM har varit på trav idag och vi fick in V75'an + 19 st 6'or = 7193 kr! Glad
    Nu väntar jag bara på att CM ska jobba klart lite och sen ska vi ut och fira!

Det roliga var att jag låtit svärmor, svärfar och CM köpa in sig. Dom fick dela på ca 1600 kr!
    Alltid bra att bli kompis med svärmor och svärfar! Gäller att plocka plusspoäng!

Tjalalalallalalla!
    låter härligt !
    Tjena förresten ;)
    och HALLLÅ TRÅDEN :P , här har mna varit hos min mamma o suttit under köksbänken och lekt rörmokare i 3-4 timmar så lite slut i ryggen men annrs är det bra o njuter av vädret  :)
  • daddy XL
    racer x3000 skrev 2011-06-04 19:44:06 följande:
    Så trevligt, känns som att det verkligen är det man vill göra när det är fint väder, om ni nu har det lika fint som det är här..

Eller en annan som är helt jefla förkyld
    jodå varit kanon väder här oxå :D , uusch men som tur är brukar dom iaf släppa ganska fort på sommarn ju
    raggarprinsessan skrev 2011-06-04 19:43:18 följande:
    Hallå på dig du ja man ska njuta nu av vädret men jag kokar bort
    nää men det är ju dumt :P bättre o njuta nu för om ett par veckor är det ju ännnu varmare då kan man börja koka bort ;)
    cajsasmamma skrev 2011-06-04 20:04:35 följande:
    Hallo Daddy!!!

Visst är vädret superhärligt!!
    tjena tjena o grattis ;)
  • daddy XL
    DragonWoman skrev 2011-06-09 18:17:48 följande:
    Jävla dag.... haft ett skitmöte.... sen var vilden på ett jäkla humör efter dagis... haft skallebang hela dagen med..... kvavt o vidrigt ute.....

Enda positiva grejen är att det blir en tur till V-ås imorgon.... I need to get away....

O ser att det inte varit en så positiv dag för en del i tråden med......
    glöm inte hälsa på TS samtidigt ;P

Hallå allihopa nu har vi varit o badat efter dagis o skolan KAAAAAALLT i vattnet ! men men hoppas iaf att dom små somnar i tid nu när dom fått leka av sig .

hoppas allt e bra i tråden , är det inga nya par på G förresten ??
  • daddy XL
    HäckHäxan skrev 2011-06-09 19:26:46 följande:
    Här är det okej, elle rmer drägligt, har hostan from hell på besök!!!

Gahhhh ja de är kallt, försökte ge mig på att bada förra veckan.. Brrrrr isbitar rakt in i huden...
    heh så hostan kom efter badet pga av det kalla vattnet :P, men barnen tyckte det va varmt o badade på o dök med cyklop man undar ju hur det kommer sig att barnen inte har problem med det o det hade man ju inte själv heller man började ju bada i början av maj typ så kanske bara är att man inte vet bättre då :P
  • daddy XL
    trollkarl skrev 2011-06-23 21:46:39 följande:
    @ RS

Har vart länge men "silent" i tråden..

@ pomp

För helvete! E du så puckad????
    ALLTID lika kul o se dig din fönstertittare :P

god kväll allihopa jaa jag lever fortfarande  ;)
    OCH YEEEEI IMORGON ÄR DET FREDAG OCH ÄLSKLINGEN KOMMER ;)
  • daddy XL
    Raggarbruden skrev 2011-06-23 21:55:08 följande:
    vad bra att du lever det är en fördel

Jag hade blitt ganska skraj om du skrev att du var död
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D