Inlägg från: daddy XL |Visa alla inlägg
  • daddy XL

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

god dag  lite läskigt med tsunamin man börjar ju få tankarna om det snart är ute med oss snart efter alla natur katastrofer :S o vad händer nästa gång  kanske yellowstone som får utbrott efter det man hört så skulle ju nästan det räcka :S

• daddy XL

hallå tråden , weeeeei på natten mot lördag så lyfter planet till london så blir en snabbvisit där och fredag kommer världens bästa TS och Flickvän ska bli så härligt var JÄTTE länge sen nu :( så blir massa mys då :).
    och idag har man gått lift kurs så nu e man full lärd igen :P .

• daddy XL
    mattias74 skrev 2011-03-16 18:08:26 följande:
    Ursäkta, men hur hinner du träffa Maja på fredag och ha tid för mys om du flyger samma dag?
    tyvärr ska hon inte med :(  , hon kommer på förmiddagen så har vi hela dagen o kvällen på oss iaf   blir lite kort tyvärr men  BEHÖVS  va som sagt ett tag sen :( så känns BRA  trots den lilla stunde vi får ta igen massa förlorad tid i sommar tänkte ;)
  • daddy XL
    NoMansWoman skrev 2011-03-22 10:52:19 följande:
    Underbar dag Solig

Svettades t o m på vägen till o från dagis..... o snart dags att svettas lite till.... Drömmer

Tur man har dusch... och leker miljövänlig idaq

Hepp....syns ikväll igen..... Kyss
    jaa var verkligen skänt idag så skänt att man tog lång promenad i morse sen gick halva vägen hem iaf :) och när man kom hem började man ju fundera på städa på tomten oxå och nu hör man massa fåglar utanför så HÄRLIGT !!!
  • daddy XL
    NoMansWoman skrev 2011-03-22 17:53:20 följande:
    Jg har nog fått en överdos av vackert väder mm..... är så trött nu så jag överväger att ta vilden o lägga mig snart... *gäsp*

Tråkigt bara att det sägs att det ska komma kyla o snö igen senare i veckan
    brrr vad säger du mer snö NEJ TACK nu får det räcka  visst e det omkej om det blir minus grader nån dag men sen får det vara nog :).
    och så skulle man visst  kika in i kryssnings tråden o skriva upp sig så vi kan boka biljetter ;)
  • daddy XL
    OojespersmammaoO skrev 2011-03-22 19:33:03 följande:
    Godkväll alla trådisar!
    Allt väl?
    Sj sitter man och kollar när sonen spelar Nintendo DS.
    Snart dags för sängen.
    här hade vi spel/tv fri dag idag  och  gick bra  tack vare det fina vädret :) eller njaa tills nu då lite tv i sängen  fick dom faktiskt...
    och grabben *HOST* vill ha nintendo ds 3d ;)
  • daddy XL
    pappa478 skrev 2011-03-22 21:12:04 följande:
    Vart på Ullared idag och köpt 1ton med barnkläder.. en aningens trött ^^ 
    ojdå , det skulle jag nog aldrig orka med faktiskr såg  det på tv nån gång blev ju trött av att se det bara :P
    BRA jobbat !
  • daddy XL

hallå hallå ojoj jag har lite ont i ryggen så jag är väl  antagligen G..... ? som alla andra  :P.

mattias74 skrev 2011-03-24 19:54:51 följande:
    OJ, nån här.

ANslöt mig till Mötesplatsen häromdagen. De får gärna meddela när man går med på framsidan med stora bokstäver att det kostar pengar att kontakta någon annan där.
    haka på  med på kryssningen istället ;)
  • daddy XL

nä om man ska ta o fixa en familjepizza  o ta med lite cola o bänka sig framför en bra film kanske och  i morrn  bär det av till TS :).
    man måste ju bygga upp kroppen lite nu när man köpt nya jogging skor :P

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D