Inlägg från: daddy XL |Visa alla inlägg
  • daddy XL

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

ojoj är det inte några andra som märkt att det startat andra singel trådar på FL nu  stackarna kommer alltid få stå i skuggan av det officiella singel tråden :P fast singlarna har ju minskat vilket e bra iofs men  borde komma in ännu fler singlar snart kan man ju tycka ;)

Go dag förresten och i morgon är det ju FREDAG !!

• daddy XL

blää äför städa jag borde oxå det men valde att ladda tvättmaskin i och diskmaskin tills vidare sen blir det ju vika tvätt ikväll kanske men får se snyggingen kommer ju i morrn hoppas jag så lite borde man kanske städa hihi

• daddy XL

god kväll på er o till er sjuka KRYA på er  TS  e ju oxå sjuk :( så tänkte göra henne frisk i helgen med  min special medicin .
    i morgon blir det nog faktiskt fredagsmys med filmen "dumma mig" så bara hoppas den e bra så barnen fastnar   )

• daddy XL
    Lellebror skrev 2011-03-03 20:01:55 följande:
    prosit kommer bli glad, bara 100inlägg till  60k
    yees vi får köra hårt ikväll ;)
  • daddy XL
    Cee skrev 2011-03-03 20:07:20 följande:
    Hej på er goingar!!!
     *vinkar*
    hallåj allt bra ?
    Lellebror skrev 2011-03-03 20:07:21 följande:
    umm hur menar du nu?
    du och prosit eller här i tråden? Demon
    näe hon har ju inte kommit ännu tyvärr så får man vänta tills i morgon så får vi se hur pigg hon är oxå :P
  • daddy XL
    Lellebror skrev 2011-03-03 20:10:40 följande:
    *springer o startar duschen men skiter i att hoppa in, bara kollar på vattnet som rinner*
  • daddy XL
    Cee skrev 2011-03-03 20:41:54 följande:
    Jag behöver tips på "far-åt-helvete-låtar"

Har
    fuck you-lily allen
    fairytail gone bad-sunrise avenue
    what's the point - johnossi
    the kill-30 seconds to mars
    fuck you på youtube så får du massor av bra tips ;)
  • daddy XL
    Plantagen skrev 2011-03-06 20:26:26 följande:
    *host*
    njaa dig tar jag inte hand om det får nog sugar göra :P
  • daddy XL

ojoj massa snack om singelkryssningen ser det ut som men inte lika mycket namn på listan i kryssnings tråden ju  :O

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D