Inlägg från: daddy XL |Visa alla inlägg
  • daddy XL

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

kan ju diskutera film eller nått deft har ju alla åsikt om jag fick ju "skit" för jag titta på harry potter haha eller titta o titta jag somnade ju igår som vanligt han väl iaf se 20 min så den kan ju inte varit så bra :P.
    men family guy  "its a trap" ska ni se dom "är"   starwars haha.
    tänkte försöka mig på att se  sanctum oxå men lär väl somna då oxå ;)

• daddy XL
    starchild81 skrev 2011-03-30 14:37:41 följande:
    Att en tjej i dagens Sverige skulle fixa käk till killen ne du segel du brister i din empiri.. Det är lika stor chans som att du blir bjuden på en drink av en främmande tjej på krogen.......
    Ts bjöd iofs på drinkar på förra kryssingen men kanske inte räknas eftersom umgicks med dom spm hon bjöd en liten stund innan :P , nästa kryssing ska hon få bjuda mig oxå så det bli lite jämnställdhet :P
  • daddy XL
    tjockis skrev 2011-04-01 10:46:53 följande:
    Känner mig väldigt desperat så jag hoppar in i denna tråden
    välkommen  ! :)
  • daddy XL
    starchild81 skrev 2011-04-02 17:00:21 följande:
    Heeeeeeeeje alla söta singlar =) ikväll blir det party änna... ps3 öl o massa grabbar, så om ni söker snygga singelgrabbs.... hölll ögonen öppna för ikväll skall vi göra stan osäker =)
    nice  e ps3an moddad kanske :P , hur slutade kvällen då?
  • daddy XL
    MrC skrev 2011-04-03 09:03:06 följande:
    Jag och Cajsasmamma var på bio igår kväll - såg på "I am number four".
    ">Länk till trailer på Youtube
    .
    Filmen ligger just nu på 6,5 av 10 på IMDB. Tyvärr är den inte så bra.
    Mitt betyg blir 4,6. Rynkar på näsan
    trist att höra  :( hade precis börjat få lite förhoppningar ang den ju :(.
    filmtips  som kommmer på tv ikväll kl 21 på tv4 "TAKEN" den va BRA !
  • daddy XL
    MrC skrev 2011-04-03 14:11:17 följande:
    Jo, vi har bokat in den i schemat.
    7,9 på IMDB ser lovande ut.
    Kan inte komma ihåg att jag sett den heller, så det blir spännande.
    Dessutom har Cajsasmamma lovat en dundermiddag med lax och grejer ikväll.
    Jag ser verkligen fram mot kvällen! Cool
    låter bra :) , här blir det  mest leka med barnen  tills ikväll o då blir det nog battle of  Los Angeles
  • daddy XL
    Isnogood skrev 2011-04-03 17:28:43 följande:
    "Vissel vissel"

Hejsan alla glada

Ja e nog "tvungen" att räkna mig som STÖDFAMILJ nu mera... Drömmer

För....WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIII Ja har ett (härligt underbart) förhållande numera
    GRATTIS  :D !! hörligt att höra !
  • daddy XL
    starchild81 skrev 2011-04-04 15:09:35 följande:
    jo en kompis kompis är nybliven singel, jag träffade dem i somras... Har tydligen varit lite struligt så jag fick ett mess av henne igår... "Hej jag är singel och vill dejta dig, jag har inte kunnat sluta tänka på dig sedan i somras när vi umgicks" nått i den stilen stod det... Härligt med tjejer som är raka o ärliga allt blir så mkt lättare då....
    härligt  ,håller med skönt med raka rör o inga spel osv
  • daddy XL
    Majuutschi skrev 2011-04-05 22:32:02 följande:
    Man kan ju undra lite hur dessa underbara byxor kommit tillbaka i modet igen..... 

Kräks
    haha vanilla ice börja jag tänka på när jag såg den bilden , PUSS  på dig TS ;)
  • daddy XL

God kväll tråden. Yeeeeey roooooad trip här :-P ussch o inge kul när dom alltid hänvisar folk fel åk dit o ta buss o sen där så e det fel utan. Åk buss dit o sen pendel o sen buss som inte kommer utan ta tåg som inte åker typ så e det nu. Men men jag får iaf sova intill en ängel inatt så det är värt allt strul så blir de förhoppningsvis massa bus o skoj i morgon

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D