Inlägg från: daddy XL |Visa alla inlägg
  • daddy XL

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sugar rush skrev 2010-12-20 18:59:58 följande:
    nä nu bruds... nu hoppar ja ner i badet
    men vi MÄN då :O :P.
    här har man suttit i telefon och pratat om att fixa så skolans fotbollsplan blir spolad  men ser tyvärr mörkt ut om man inte fixar det själva men nu vet jag mer så får ta kontakt med rektorn på skolan och brf här så får vi se om man kan få nån fart på det ....
  • daddy XL
    MysTic PrincesS skrev 2010-12-22 16:11:39 följande:
    Hello alla

MP är nu officiellt barnledig

Och ikväll ska jag hem till honom, vi ska äta känguru och titta på film mm. Och imorgon ska jag med i lastbilen så kommer inte vara online förrens Julafton igen

Men jag vill passa på redan nu att önska er en:

GOD JUL

Kraaaaaaaam på er
    härligt MP men vad innebär mm ;) GOD JUL
    Crazy M skrev 2010-12-22 16:29:31 följande:
    Till mig lär det inte komma nån tomte. Men har önskat mig ett körkort och en iphone
    jasså är det iphone dom pratar om när dom säger att dom vill ha hårda paket :P .

godkväll tråden  ska bli så härligt med lite ledighet  men jobbar iaf till 12 i morgon oxå :S.
  • daddy XL
    Majuutschi skrev 2010-12-20 22:45:34 följande:
    Klart du kommer! Daddy har ju oxå börjat lära sig lite o eftersom du har det i blodet kommer du spöa honom..
    jaha jag som trodde jag hade Ts PÅ MIN sida men men e väl sånt man får stå ut med :P
  • daddy XL
    jejosa skrev 2010-12-22 19:26:22 följande:
    hehe... med klöver ess OCH ts på min sida så kan inget gå fel - nästa jul kommer jag prata finska flytande
    näe du jag ska nog lyckas övertala henne till "the darkside" ;)
  • daddy XL

godkväll tråden  hoppas allt e bra med er allihopa :) här e man förkyld iaf men varit ut med barnen och åkt lite snowracer sen åt vi på pizzerian och nu e det lite mys framför tvn innan dom ska sova :)

• daddy XL
    1manswoman skrev 2010-12-24 07:10:00 följande:
    god jul alla

här ha vi haft en vaken natt och nu är de morgon,,,,
    hoppas ni får en bra dag... kramarTomte
    GOD JUL !
    här har man oxå vaknat en del under natten och varit tvungen o tömma näsa o hals :( . men nu är det dags för mys frukost med 3 spralliga bus killar . KRAAAM
  • daddy XL
    jejosa skrev 2010-12-24 14:04:25 följande:
    jepp, jag har massor att göra innan de är tillbaka på nyårsafton ;P
    jopp... jag är inte så mycket för såna spel... skulle inte klaga dock om tekken hade funnits till wii :P
    ooh tekken en klassiker  får se om jag kan bränna det ikväll eftersom jag köpte dosor till oss  alla igår ;) ooh menade förstås att jag har köpt spelet oxå !.

Figure man kan säga kiitos paljon eller hur det stavas ;)
  • daddy XL
    Plantagen skrev 2010-12-26 00:01:07 följande:
    Im _THE_ man :D
    :O  trodde jag va  det men men :P

hmm MP det börjar bli lite mycket gulligull i tråden nu tror jag ;)
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D