Inlägg från: daddy XL |Visa alla inlägg
  • daddy XL

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sugar rush skrev 2010-11-21 20:19:29 följande:
    ja han verkar fin han den där baloo
    glad för er....
    men finns ju en balou i tråden oxå så hoppas det va till mig iaf :P
  • daddy XL
    MysTic PrincesS skrev 2010-11-22 20:16:23 följande:

" target="_blank">

Denna låten, ett kort på ett ex och en tändare
    sjukt nog så blev jag ju avslappnad när jag lyssnade på den  :P
  • daddy XL

nu e man tillbaks till verkligheten  efter ännu en UNDERBAR helg  och va faktiskt lite sociala denna helg oxå :P känns tomt  nu men barnen e på ingång nu så blir det full fart igen direkt ju ;): hoppas ni andra haft en trevlig helg och att vi inte missat allför mycket i tråden under helgen !

• daddy XL

god kväll på er allihoppa :) haft en kanon dag mne har tyvärr en liten buse som är övertrött o gnäller o skriker och försökt både med lugna pedagogiska jag och den tuffa bestämda pappa men inget verkar funka eller vara bra :( bara hoppas att han hittar lugnet snart och kan somna in och vakna på rätt sida igen men nu helt plötsligt verkar det blivit bra  när han fick is  att suga lite på :) ibland e det bra konstigt vad som kan få dom nöjda igen

• daddy XL
    cajsasmamma skrev 2010-11-28 20:19:07 följande:
    vet precis hur det kan vara... här finns det en överaktiv unge som har en rejäl sockerkick efter 2dagars kalasande ;)
    skönt att höra att man inte är ensam om det ibland men lider med dig oxå :P
    vi får hopppas dom somnar snart  :)
  • daddy XL

ville bara berätta för alla här att jag tycker TS är helt underbar och att jag är VÄLDIGT glad att jag  träffat henne och att det klickade  som det gjorde då vi träffades :D...

och så kan jag berätta att min underbara son precis somnade ;) att det kan vara så härligt att se dom sova ibland ;)

• daddy XL
    Majuutschi skrev 2010-11-28 20:34:53 följande:
    Drömmer Vad gullig du är.. PUSS!!! Drömmer
    PUSSSS ;)
  • daddy XL
    sugar rush skrev 2010-11-28 20:36:46 följande:
    tjingeling....

här ha ja en över energisk dotter som inte heller vill sova... har precis fått henne i säng (på tok för sent) men efter en hel eftermiddag full av bus med kusinerna sina så e hon speedad ;)

imorron sparkar ännu en fullspäckad jobbvecka igång... 6 dagars vecka,, lucky me :)
    lider oxå med dig ;)
  • daddy XL
    Plantagen skrev 2010-11-28 20:43:06 följande:
    GET A ROOM.. eller  ja, go back till det ni spenderat helgen i :o
    håller med nu e det slutgullat för 14 dagar frammåt iaf sen  kanske det kommer lite mer ;P
    får hållas oss till msn nu ;)
    Plantagen skrev 2010-11-28 20:44:07 följande:
    Ibland är det skönt att vara sjukskriven och verkligen få tala om det för andra som måte jobba 6 dagar :p
    hoppas det gäller mig oxå även om jag bara jobbar 5 dags veckor :P
  • daddy XL
    Majuutschi skrev 2010-11-28 20:53:47 följande:
    Ser att ni saknat mig....
    vågar du svara på det TS  :P ?
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D