Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
glad för er....
nu e man tillbaks till verkligheten efter ännu en UNDERBAR helg och va faktiskt lite sociala denna helg oxå :P känns tomt nu men barnen e på ingång nu så blir det full fart igen direkt ju ;): hoppas ni andra haft en trevlig helg och att vi inte missat allför mycket i tråden under helgen !
god kväll på er allihoppa :) haft en kanon dag mne har tyvärr en liten buse som är övertrött o gnäller o skriker och försökt både med lugna pedagogiska jag och den tuffa bestämda pappa men inget verkar funka eller vara bra :( bara hoppas att han hittar lugnet snart och kan somna in och vakna på rätt sida igen men nu helt plötsligt verkar det blivit bra när han fick is att suga lite på :) ibland e det bra konstigt vad som kan få dom nöjda igen
ville bara berätta för alla här att jag tycker TS är helt underbar och att jag är VÄLDIGT glad att jag träffat henne och att det klickade som det gjorde då vi träffades :D...
och så kan jag berätta att min underbara son precis somnade ;) att det kan vara så härligt att se dom sova ibland ;)