Inlägg från: daddy XL |Visa alla inlägg
  • daddy XL

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

jejosa skrev 2010-12-29 16:52:14 följande:
    hej hopp i tråden - nu har jejosa semester till den 10:de januari
    härligt !!! hoppades ju oxå på få ledig men blir framflyttat hela tiden va den 28e som blev til 4e som nu blir 5 och så dyker det säkert upp nått då ju, men börjar närma sig  och ett stort problem som löste sig idag så nu är det inga allvarliga saker som JAG måste lösa  iaf :D.
    och  blir väl breezers och wii här oxå då kanske :P kanske dags att fylla på disken med nya spel sen oxå men kanske ska köra färdigt donkey kong med grabbarna först :P
    nu väntar disk tvätt och sna härliga saker kraam på er tråden eller  hmmm jag e ju "..." så blir inge kram :P
  • daddy XL

Välkommen in ni som är nya . nu har man plockat och fixat tvätt det där roliga vikandet skjuter vi upp som vanligt :P .
    nu ska jag vänta på TS kommer online :P

• daddy XL

Gott nytt år allihopa nu bär det  av till TS :D hoppas ni får en trevlig kväll !
    kraaam

• daddy XL

ojoj  vad ni babblar på hela tiden :) ganska konstigt då det är så många som " lämnar tråden" haha
    här har vi vart ute och åka snowboard och snowracer sen så köpte vi chips och lite cola  och har haft en liten "mys" stund efter maten.

Sssilence i kiiil you :P

• daddy XL
    jejosa skrev 2011-01-02 16:49:08 följande:
    haha... vem är det som ett antal ggr fått stämpeln tjej här på FL, miss Planta??
    Inte är det jag iaf jag är ju en "..." ;)
  • daddy XL

nää eftersom jag e "..." så tar jag o lämnar er och provar spela lite  need for speed med grabbarna hmm eller ska jag vika tvätt......NÄÄÄ jag är ju "..." haha

• daddy XL
    mamma hampus skrev 2011-01-02 17:37:02 följande:
    Hej tittar in på denna tråd..vad händer här då? orkar ju inte precis läsa alla 4463 inlägg

ha en skön kväll
    välkommen in och tror inte det är ett måste är bara TS som läst alla sidor skulle jag tro :).
    jejosa skrev 2011-01-02 17:10:43 följande:
    ja annars känner sig nog ts rätt lurad
    daddy XL skrev 2011-01-02 17:02:33 följande:
    nää eftersom jag e "..." så tar jag o lämnar er och provar spela lite  need for speed med grabbarna hmm eller ska jag vika tvätt......NÄÄÄ jag är ju "..." haha
    do it - have fun
    ska vara MAN nog att erkänna att jag faktiskt inte satte mig o spela utan har vikt och häng tvätt istället  :)
    och ang det andra så kör slänger vi in denna

• daddy XL
    1manswoman skrev 2011-01-02 19:22:48 följande:
    hollywoodfruarna:

de ska bli jättestressigt att pynta de här huset, mitt hår kanske faller av, eller ja kanske blir deprimerad...

Maria Montezami who else...

störd
    gillar Max reklamen;)
  • daddy XL
    1manswoman skrev 2011-01-02 19:35:23 följande:
    ja man kan ju undra
    men fan va härligt livet måste vara, om man är sådär lullig varje dag, dag ut och dag in...
    joo sen ska man ju gärna prata om sig själv i 3e person oxå  :D
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D