Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Pejgan skrev 2010-09-12 17:37:04 följande:
    Jag är skitdålig på att borra. Gör det ändå ;)
    Samma inställning som jag haft med symaskinen
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Isnogood
    Blueblood skrev 2010-09-12 17:56:16 följande:
    Det finns män som går under smeknamnet "Knullmaskin".
    O då går de inte under benämningen "man" Drömmer

Och det är en MAN jag vill ha

Vist, ett stort krav e ju att han ska gilla o ha sex lika mycket som jag...men han måste vara beredd på att jag inte tänker dela honom med någon annan {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Isnogood
    Blueblood skrev 2010-09-12 18:03:51 följande:
    Då får du se till att knulla sjukt mycket då. En knullmaskin knullar alltid.
    Och det var just vad jag inte ville ha vilket jag tydligt skrev i tidigare inlägg men nu skriver det igen så att din lilla pilska hjärna kanske möjligtvis klarar av att ta åt sig av denna enkla information Drömmer
  • Isnogood
    Blueblood skrev 2010-09-12 18:11:01 följande:
    Ja, men du skriver också att du delar inte mannen med någon. Men det riskerar du att få göra om du inte tillgodoser knullmaskinens behov.
    "Fnissar"

Tänk om man kunde penetrera din hjärna o stoppa in lite fler ord...vad mycket enklare allt skulle vara Drömmer

Tur att du e så charmig annars så skulle jag tröttnat på dig för länge sen Kyss
  • Isnogood
    Blueblood skrev 2010-09-12 18:22:27 följande:
    Så lite intresserad är du allt!
    Att du ska få ett större ordföråd..?
    Självklart
  • Isnogood
    Pejgan skrev 2010-09-12 19:32:39 följande:
    Slutar han någonsin? Har han munkorg? Kan man kasta pinne åt honom så han blir tyst?
    Den enda pinne han är intresserad av är den som sitter på han själv, o den vill han mer än gärna stoppa i en mörk fuktig grotta Drömmer men trots allt han säger är jag faktiskt YTTERST tveksam till att han någonsin får det...
    -Man brukar inte behöva hävda sig så dant om det nu är så ju

Bakom det bländande leendet så sitter det snarare en liten ensam pojk o leker med sig själv i ett mörkt hörn tittandes på någon bild här på FL Oskyldig
  • Isnogood
    Blueblood skrev 2010-09-12 19:55:30 följande:
    Ja, ni vill så gärna tro att det är så och ni gör ert bästa för att intala er och era kompisar att jag är en ful jävel.
    Men det värsta är att jag är som jag berättar. Skulle vi ses skulle det uppstå en pinsam tystnad för ni skulle känna er oerhört korkade.
    Hepp hepp hepp, o vem har sagt att du är FUL..?
    Inte jag, har inte nämnt ditt utseende på annat sätt än att jag sa att du nog var en liten pojk
    Pojkar kan också se bra ut

Men....du vill ju inte visa hur du ser ut så ja kan ju bara spekulera i hur utseendet är
  • Isnogood

Ska man börja känna sig orolig när man får upp ett meddelande om att Grabben i graven bredvid vill chatta..? Spöke

• Isnogood
    Blueblood skrev 2010-09-12 20:27:31 följande:
    Ja fy fan. Ha ligger och drar i sin daggmask och väntar på att du ska acceptera.
    "URK"

DÅ låter jag bli att acceptera Obestämd
  • Isnogood

Nu kan jag konstatera att det inte bara är mysko typer där

Eller ok, denna kille kanske också är mysko, men på samma sätt som jag o då är det ju bara positivt

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D