Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Banshee Queen skrev 2010-08-08 21:36:24 följande:
    En så bra siffra tål att upprepas. Flört
    Du har SÅ rätt SÅ rätt (!!!!!)

Sex kan man väl aldrig få nog av... Obestämd finns så himla många användningsområden för sex liksom Drömmer
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Isnogood
    Banshee Queen skrev 2010-08-08 22:46:55 följande:
    Siffran sex ja, för det är väl den vi talar om? Oskyldig SEX, varken mer eller mindre.
    Siffra..?

Ja tycker bestämt att de ser ut som bokstäver jag... Obestämd

Tre enkla bokstäver som bildar sex Oskyldig

1) S 
    2) E
    3) X
    = SEX  Cool
  • Isnogood

Denna vecka känns som om den kommer bli en total upprepning av förra veckan Obestämd

Måndag= vanlig erbetsdag

Resterande dagar= Övertid plus jobb på söndag Död

• Isnogood
    sugar rush skrev 2010-08-09 21:41:01 följande:
    ja ja är supernöjd... men de e ju så jäkla ömt på foten nu... när han höll på vid fotknölen.. AJ... haha,, men ja skulle gladeligen göra om de igen
    de här va min 4:e
    Du ligger i lä bruden...
  • Isnogood

Jag förlorade en vän igår

Hans känslor för mig var tydligen mycket starkare än mina känslor för honom så han kände att han inte klarar av att vara vän med mig, att det gör för ont...  Obestämd

Johupp, livet e stundtals skit men går allt som oftast vidare i alla fall...

Vafaan...först var det exet som fortfarande har starka känslor för mig o ja börjar ge upp hoppet om att han någonsin kommer ge sig även om han numera låter mig va ifred när jag är hemma/ ledig...men tyvär så jobbar vi på samma jobb så där kommer jag inte ifrån honom...o han vaktar mig som en hök (eller värre...)
    Brukar skoja med de andra o säga att jag har en övervakare...

Och nu så är det kompisen...också..(!!!)

VAD GÖR JAG FÖR FEL..???

Jag vill inte, jag känner inte, jag orkar inte...

• Isnogood
    Banshee Queen skrev 2010-08-09 22:10:58 följande:
    Det enda "fel" du gör är att inte känna för dem det de känner för dig, och det är inget du kan kontrollera eller styra över.
    Joo, men det känns bra pest att det ska behöva bli så här.
    Fletcher Reed skrev 2010-08-09 22:13:07 följande:
    Det största felet du gör är att du är den du är.

Det är alltså absolut inget du kan göra åt, så enkelt som så.

Så länge man måste vara två om sånt här så kommer det alltid att hända och finns inget man kan göra. Så länge man inte gillar att imitera stenar och tämligen asocialt ligga på samma ställe utan att vädra minsta tanke.

{#emotions_dlg.flower}Hjärta
    Ja e inget vidare på att imitera stenar Obestämd
    Ligga på samma ställe kan ja väl göra en stund Drömmer
    Fast...ja kan babbla om det mesta o ingenting när o hur som helst så...

Näe, bara att inse...jag är jag.

Tack Hjärta
  • Isnogood
    sugar rush skrev 2010-08-09 22:13:00 följande:
    haha,,, mmm vänta du.. när ja blir "äldre" så kanske du ligger i lä

kapish...

Ja ska igång till hösten igen... Drömmer
  • Isnogood
    Banshee Queen skrev 2010-08-09 22:04:04 följande:
    Gah. Tyst Jag ska som sagt inte gör om det, tatueringar var inget för mig.
    Ja fnissade så dant åt ett pogram på tvn när ja var hos tatueraren en gång så han var tvungen att byta kanal till ett tråkigare pogram så jag satt stilla Skäms

han säger att jag är onaturlig när det gäller smärtan...för jag känner den inte Obestämd
  • Isnogood
    Banshee Queen skrev 2010-08-09 22:23:31 följande:
    Jo visst är det skit, men du kan ju knappast kontrollera andras känslor för dig och inte heller ska du förändra ditt sätt att vara, din vän kommer tillbaks, tro mig. Om det är en riktig vän så behöver han bara lite tid för att slicka sina sår.
    Nej man kan ju inte det, även om jag stundtals har lust att slå gjutjärnsstekpannan i skallen på han Tyst
    Fletcher Reed skrev 2010-08-09 22:24:39 följande:
    Ärligt talat så är det väl bättre att folk gillar dig för att du är du och inte för att du är en sten? Solig
    "Fnissar" Jo,det förstås, du har så (känns aningen jobbigt att erkänna) rätt så rätt, vill ju inte att folk ska tänka: "Där kommer stenen" när jag går förbi Obestämd
    Kyss
  • Isnogood
    sonen08 skrev 2010-08-16 18:32:20 följande:
    Går inte Har bara en toaborste.. BLir superlätt stopp i toan om man kastar i annat än papper.. VEt ej va d eär sonen kasta i.. om de är Platsbit från servetterna som han kasta i eller pappservetter som han INTE får kasta där i har sagt till han 10000 ggr... men snabb som han är..
    Fyll en hink med kokhett vatten o häll ner (snabbt) i toan, upprepa några gånger, om det är pappersaktigt så kommer det släppa av varmvattet, är det en leksak så blir det värre...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D