Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

trollkarl skrev 2010-09-14 19:12:21 följande:
    skåne för tillfället, men skall bygga hus inom kort nånannanstans i sverige =)
    Precis just där funderade jag också på att bosätta mig Drömmer men sen bosatte jag mig här
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Isnogood
    Pejgan skrev 2010-09-14 19:16:34 följande:
    Förresten medan jag kommer ihåg.. jag älskar ditt nick!!! Det var min favoritserie när jag var yngre
    Min med

Jag har 2 eller tre tidningar/ album "Gör mig aldrig av med"

Så det vore ju extra bra om jag någonsin kan finna min Braatthamed
  • Isnogood
    trollkarl skrev 2010-09-14 19:16:10 följande:
    tänkte arkitektrita kåk, köpa strandtomt, bygga och bygga bo =)
    Oh..."host harkel" vänta....så där ja "fick upp en hårboll"

Aha, ja nä men..."vissel vissel" jag tänkte ju näääääästan samma så då ett tag...men sen tänkte ja att va fasiken e ett nytt vackert hus vid vattnet mot ett gammalt ruckligt torp medd ännu ruckligare uthus på en sank ogräsöverväxt gård i gämförelse... så ja valde det senare Drömmer

Skrikandes Ok, jag erkänner väl då, det var vad mina pengar räckte till Skäms
  • Isnogood
    Pejgan skrev 2010-09-14 20:14:52 följande:
    VILL du verkligen ha en sån??
    Nja, asså, jag vill ha någon " bra att ha med" men inte bokstavligt lookalike då förstås Tyst men å andra sidan så är inte jag bokstavligt lik iznogoud heller så Drömmer
  • Isnogood
    sonen08 skrev 2010-09-14 20:16:07 följande:
    Här lär de växa mossa på en innan en får en kille....trist men sant...
    Oh, ja hittade en kille när ja kollade runt på Sd som när ja läste om honom så kom ja o tänka på dig
    -men sen så glömde ja bort vad han kallade sig så ja hittade honom inte igen...

"Måste börja skriva upp allt"
  • Isnogood
    Stratocaster skrev 2010-09-14 20:21:04 följande:
    Ja, om kravlistan gällande killar är allvarligt menad så förtjänar ni ensamstående damer att få vänta livet ut eller hålla tillgodo med det som är över. Skulle inte ta i tång med tjejer med den ytliga mentaliteten.
    Attans mannen, har du inget sinne för HUMOR..? Obestämd

Andas IN andas UT
  • Isnogood
    sonen08 skrev 2010-09-14 20:26:28 följande:
    heheh jasså.. va kul tråkigt att du tappa bort han men lungt.. har många som kolllar min sd men inga som är något o ha eller har för höga krav..
    Kollar du igenom killarna utifrån de "krav" (tycker inte om ordet...önskemål låter bättre) som du själv har..?
    Ja roade mig med att kolla vissa åldrar o minimumlängd ( ) plus bostadsorter...hittar en hel del kul men ja skriver inte till någon direkt, har kommenterat några enstaka ang något de skrivit i presentationen el "gillar / gillar inte" osv

Fram med hakan tjejen, annars sjunker du för långt ner i deppen o det är inget vidare
  • Isnogood

2 rara män i min inbox Drömmer varav en nu lämnat över msn-adressen

Oh, he he he, sen har ja en kille där som skrev= Letar du efter en dräng så har du hittat honom nu
    -O ja kan säga att han ser ut att vara allt annat än dräng

• Isnogood
    sonen08 skrev 2010-09-14 21:33:21 följande:
    de flesta killar på spray har 2 krav de ska vara smala och gilla mycket sex...
    Du kollar helt klart på fel killar
  • Isnogood

En snubbe som inboxade kändes AAAAAAAAAANINGEN desperat... Obestämd Särskilt eftersom han lämnade mailadress, msn-adress, fullständigt namn OCH mobilnummer  i första inboxet

-Behöver jag säga att jag INTE har för avsikt att svara honom... Tyst

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D