• Hoffa

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Kasta kottat i vattnet i 45 min still going strong! Hur länge kan hon hålla på tro? Betydlig längre än mitt tålamod iaf....

• Hoffa
    motherfucker68 skrev 2013-09-28 13:45:44 följande:
    Hej skulle gärna vilja knulla dig inatt skulle du säga om att bli påsatt bakifrån säger du om det??..Hör av dig till mig på "nollsjutvånollfyrasjunolltrefemtre"..Är 45år o bor i Borlänge har en stor o härlig kuk o älskar att spruta:)..Med vänlig hälsning Peter PS..Om ni svarar börja med erat mobilnummer i erat svar bara skriv inget annat

O fan, d så mam gör alltså. Ska gå o ta kort direkt *ironi*

Har alltid påståt att grabbar inte håller på så nät diskussionen kommit upp men får nog ta tillbaks det nu då.....

Mysig bild just när man står och styckar en kalkon.... finns vissa likheter
  • Hoffa

Den fågeln var saftig... mjums... kul att dottern tog EN tugga efter 2.5 timmar i köket

• Hoffa
    Isnogood skrev 2013-09-28 17:52:53 följande:

Du får låta bli att visa henne bilder med "liknande" föremål

Kan ju få den mest rutinerade att vilja Kräks 

He he, o nej... vågar inte visa dottern något från det här forumet.... Särskilt inte kalkonen från Borlänge Förvånad
  • Hoffa
    Isnogood skrev 2013-09-28 18:53:34 följande:

Attans bäst det, kan avskräcka de flesta  

Barnförbjudet forum på FL......

Gick det bra med alla göromål idag då? Långa listan....       
  • Hoffa

MrC skrev 2013-09-28 21:10:35 följande:
    Hihi. Vi är alla vänner med herr Schnabel!

På tal om herr Schnabel, kan inte låta bli att ladda upp en bild jag tog på safari för några år sedan..... 

Dra ballen i gruset, bokstavligt talat Förvånad Och nej, den är inte snodd...  
  • Hoffa
    MrC skrev 2013-09-28 22:25:40 följande:
    Haha. Hummm. Man får vara glad för det lilla man har!

Jo, till och med herr Schnabel ligger i lä där....
  • Hoffa

God morgon alla glada!! O

Idag blir det Funkykidz (barndans) och Ikea för att skaffa gardiner....

Insåg ett problem efter gårdagens diskutioner ang. strykjärn. Eftersom jag inte äger någon symaskin så fick jag tips om att Ikea har ett system för att lägga upp gardiner utan att behöva sy.
    Såg i morse att det bygger på att stryka, och strykjärn har jag ju inte heller Rynkar på näsan

Lösning på det? Silvertejp? Spik? Superlim?      Förvånad

• Hoffa
    Labin76 skrev 2013-09-29 08:56:54 följande:
    Morron hoffa. Silvertejp löser väl det mesta
    Jo det gör ju det. Om inte annat kan man ju tejpa upp dom i rätt längd för att sedan klicka i lite superlim.    
  • Hoffa
    cajsasmamma skrev 2013-09-29 09:39:27 följande:
    Bor du i lägenhet eller hus? I tvättstugor bruka det finnas strykjärn. Annars bruka Rusta sälja strykjärn för 150-200kr.

Bor i hus men rusta var ett bra tips. Men då måste man väll köpa strykbräda också?
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D