• Hoffa

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Fredag kväll *njuter*

• Hoffa

Någon fart här i kväll? Försökt få bredbandet att fungera halva kvällen, vill inte... argggg. .. får surfa telefon i helgen då....

• Hoffa

Någon fart här i kväll? Försökt få bredbandet att fungera halva kvällen, vill inte... argggg. .. får surfa telefon i helgen då....

• Hoffa
    Mandi74 skrev 2013-09-27 21:47:38 följande:
    Jag har lyckats köpa en router och lyckats få den att fungera idag, jag är så duktig.  

Smack! Det är du.... och jag suger tydligen! En natts sömn så är det nog fixat när jag vaknar
  • Hoffa

Min dongel funkar inte, bara hänger där o slänger lika bra att hitta kudden....

Sweet dreams!

• Hoffa

God morgon!!!

Lördag morgon = tvätt o städ! Någon som har nått roligare på g att dela med sig av?

• Hoffa
    Isnogood skrev 2013-09-28 08:08:52 följande:
    Inte jag, jag har redan delat med mig av mitt "roliga"

Aj då, slut på roligt redan kl 09 lördag morgon? Behöver uppmuntran?
  • Hoffa
    Isnogood skrev 2013-09-28 09:37:27 följande:
    Nee, jag har ju inte ens börjat med alla måsten än

Men, NU ska jag bege mig ut o ta tag i det ena efter det andra o se till att få undan så mycket som möjligt

Vedkapning

Ta in utemöblerna

Klippa gräs

Bygga på lösdriften

Osv          

Får önska dig lycka dig!!

Dina helgsysslor känns igen och låter som en spegel av min uppväxt. Bodde på hästgård i ca 20 år... Hugga ved, klippa gräs, bygga stall.... Flashback delux!!!
  • Hoffa
    ulfsas skrev 2013-09-28 10:52:05 följande:
    Ja, jag har tagit in en städerska med RUT-avdrag. Varannan vecka på torsdagar. Såå himla skönt att slippa det.

Tvätt, vik och stryk är ju kvar tyvärr.

Låter grymt skönt! Hade en kompis som tog städhjälp varje vecka i sin 1a på 40 m2. Då gillar man inte att städa

Jag äger inget stryjän så dom problemen slipper ja exet tog med det och saker har högre prio än att köpa strykjän.... läs "öl"
  • Hoffa
    ulfsas skrev 2013-09-28 11:31:44 följande:
    HAHAH.

Jag stryker som den värsta husmodern. Måste ju ha ordning på kläderna. 

Strykfria skjortor sen är saken biff. Lite dyrare men ack så värt det!!!!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D