• Hoffa

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Isnogood skrev 2013-10-10 17:23:35 följande:
    Vi är MINST två stycken drakar i denna tråd

"Hintar o ger ledtråd"= kinesiska horoskopet Drömmer                           
    Läst, begrundat och fattar noll! Tidiga mornar liksom, vem FAN gillar det??!! Men det är sant, gör man det så är man nog en drake, för inte är det mänskligt Foten i munnen Annars så passar beskrivningen in på någon jag känner väl....

Men vilka i den här tråden?? Mer ledtrådar tack!!
  • Hoffa
    Isnogood skrev 2013-10-10 18:51:44 följande:

EN av drakarna är jag, född -76, d.v.s. i drakens år.
    Född tidigt på året, vilket ger mig eld som "element"

Alltså, är jag en "Elddrake"    
    Ahha... Jag hittade inget årtal där jag läste, mest en flummig beskrivning Förvånad

• Hoffa
    Isnogood skrev 2013-10-10 18:51:44 följande:

EN av drakarna är jag, född -76, d.v.s. i drakens år.
    Född tidigt på året, vilket ger mig eld som "element"

Alltså, är jag en "Elddrake"    

Ohh yes, nu hittade jag det, självklart är jag tupp Cool Är det OK om jag är tuppen i det här forumet eller??

Frågan är om man vill vara tupp när stället är fullt av drakar i stället för höns Rynkar på näsan 
  • Hoffa
    Planta skrev 2013-10-10 19:03:11 följande:
    -76 här med. Född sent på året och
    Är därmed en sketen spermahare...

Ha ha, roligast idag!! Byt nick till spermahare nu!!!! SNÄLLA Demon
  • Hoffa
    Raggarbruden skrev 2013-10-10 19:08:08 följande:
    hej! Satt pa akuten igår. Men jag e ok! 

Aj då, vad hänt??
  • Hoffa
    Isnogood skrev 2013-10-10 19:11:35 följande:

"Fnissar fortfarande"

Finns nog fler "djur" här ska du se       

Hmm... Jag har råttfobi och en elefant käns lite i största laget för en tupp. En gris får det bli! Tycker grisar är charmiga djur och klart underskattade Tungan ute

Gris sökes! Tupp som gillar mysiga hemmakvällar och långa skogspromenader...... Har fast jobb och egen sittpinne med fjärrvärme.

Min syster hade en minigris som hette Bacon ett tag. Skrattar fortfarande när jag tänker på det, höjden av sarkasm. Det har hon från sin bror!! Den var sjukt charmig, typ som en hundvalp....     
  • Hoffa
    ulfsas skrev 2013-10-10 20:32:10 följande:
    HAHA, bäst på länge, Får du ragg på den med att du söker en gris. En sugga då antar jag. Då kan det bara gå uppåt sedan. Kanske en bra metod.
    Blev sugen att lägga ut den på typ match.com eller nått och se om den funkar Tungan ute
  • Hoffa

Nej ni! Nu ska jag packa väskan för att bege mig till Friends arena i morgon och se Sverige göra bacon av Österike. Sedan finns risken för skallebank på Lördag Skrikandes

Ha en bra Fredag!!  

• Hoffa
    ulfsas skrev 2013-10-10 21:40:59 följande:
    Friends ligger ca 3 km från mig. Skall dock inte dit utan på AW. Har ju två val där. Tjejer- boll, tjejer-boll......väljer......inte bollFörvånad

Nejdu, nu tycker jag du är negativ.... 

Självklart blir det boll.... Sen tjejer.... Sätter några dollar på att vi inte är tillbaks på hotellet för frukost Cool  

Just det, sundbyberg står det ja. Det är ju nära Friends.   
  • Hoffa
    cajsasmamma skrev 2013-10-11 05:48:44 följande:
    God morgon alla!
    Har ni sovit gott?

God morgon!

Super, kannon, jätte gott i säkert tre timmar. Men det var ju självvalt Cool 

Passar på att vila ut när man är barnledig Förvånad    
  • Hoffa

God morgon alla!

Tycker inte det är rättvist med bakfylla 2 dagar i rad när man bara varit full en kväll.... Så jävla gammal är jag ju inte Demon Mår som en påse skridskor sedan Fredagskvällen..... Full kaffekanna....  

• Hoffa
    ulfsas skrev 2013-10-13 10:37:39 följande:
    Amatör. För någon månad sedan var jag ute fre+lördag fyra veckor i rad. Det var kul.

Jo, är helt klart otränad. Och du mådde kannon i veckorna mellan dessa tvådagars antar jag?
  • Hoffa

Whop whop whop!! Första dejten på 8 år precis bokad Cool Känns som det är dags att ta en dusch....

Wish me luck!!!! 

• Hoffa
    ulfsas skrev 2013-10-13 11:38:05 följande:
    Skall avslöja vilken tunnis jag är.
    Jag dricker endast lite och i detta fallet inte alls i fem av fallen. Delvis har det med jobbet att göra.
    Det vore ju inte hälsosamt att vara full 8 ggr på en månad.

Jasså, du är inte en av dom där fulla piloterna alltså?? Cool

Det kanske är skillnaden. När jag dricker (väldigt sällan) så blir det vissa mängder...... Och sen typ 3h sömn på det... 
  • Hoffa
    cajsasmamma skrev 2013-10-17 21:36:33 följande:
    Jag är ju här lite då och då, fast bara som stödmedlem eftersom jag äntligen har hittat mannen med stort M!

Trevligt att du är här och stöttar oss CM. Hittade du din M här på forumet? Om man får snoka
  • Hoffa

Jiiissses vad tråden tvärdog! Drar upp ett ämne och önskar kommentarer! Online dejting. Det kan ni säker allt om? Själv är jag total nybörjare.. Fixade en seriös profil för ett tag sedan och har snurrat runt lite och uppdaterat efter hand med nya bilder och så. Är ju allt man skulle va i den här tråden så tänkte det måste ju gå som en dans Så lätt var det ju förstås inte! Galen vetenskapsman som jag är började jag läsa lite undersökningar om vad som fungerar och inte om man vill ha mer än ett svar på 100 typ. Känns fel då man vill va sig själv, men va fan! Inte dö nyfiken av moraliska skäl Säker fler som läst dessa undersökningar? Vad jag förstår finns det bara en riktig vetenskaplig studie från usa som alla hänvisar till i slutändan. Resultaten? Blä och äckel! Är vi så jävla ytliga. Enligt studien är det viktigaste för en kille utan tvekan profilbilden. Helst ska man visa muskler eller ha ett djur med på bilden..... öööö..... Man ska absolut INTE titta in i kameran oc le! Till skillnad från tjejer som ska le i my space vinkeln.... Bissart, men det är baserat på statistik, antal svar/per kontakter och alltså inte vad dolk säger att dom tycker om. Sen är första meddelamdet viktigt medans profilen i övrigt verkar vara rätt så skit samma. Sagt o gjort, jag tror på vetenskapen så tog bort min fina bild där jag kämpat med rådjusblicken, leendet och bra kvalitet för att i stället ta en snabb bild i spegeln tittandes ner på mobilskärmen med poker face ansikte. Och jo då! Direkt började tjejer svara!! Tjejer som jag tidigare kontaktat och blivit sågad av visade plötsligt intresse! What i fuck!! Är det så jävligt att hur bilden ser ut är allt? Någon som har en kattunge till salu jag kan lägga på min svullna biceps för nästa profilbild?

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D