Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
"Hintar o ger ledtråd"= kinesiska horoskopet
Men vilka i den här tråden?? Mer ledtrådar tack!!
Nej ni! Nu ska jag packa väskan för att bege mig till Friends arena i morgon och se Sverige göra bacon av Österike. Sedan finns risken för skallebank på Lördag
Ha en bra Fredag!!
God morgon alla!
Tycker inte det är rättvist med bakfylla 2 dagar i rad när man bara varit full en kväll.... Så jävla gammal är jag ju inte Mår som en påse skridskor sedan Fredagskvällen..... Full kaffekanna....
Whop whop whop!! Första dejten på 8 år precis bokad Känns som det är dags att ta en dusch....
Wish me luck!!!!
Tråden död eller? Tog det slut på mammor
Jiiissses vad tråden tvärdog! Drar upp ett ämne och önskar kommentarer! Online dejting. Det kan ni säker allt om? Själv är jag total nybörjare.. Fixade en seriös profil för ett tag sedan och har snurrat runt lite och uppdaterat efter hand med nya bilder och så. Är ju allt man skulle va i den här tråden så tänkte det måste ju gå som en dans Så lätt var det ju förstås inte! Galen vetenskapsman som jag är började jag läsa lite undersökningar om vad som fungerar och inte om man vill ha mer än ett svar på 100 typ. Känns fel då man vill va sig själv, men va fan! Inte dö nyfiken av moraliska skäl Säker fler som läst dessa undersökningar? Vad jag förstår finns det bara en riktig vetenskaplig studie från usa som alla hänvisar till i slutändan. Resultaten? Blä och äckel! Är vi så jävla ytliga. Enligt studien är det viktigaste för en kille utan tvekan profilbilden. Helst ska man visa muskler eller ha ett djur med på bilden..... öööö..... Man ska absolut INTE titta in i kameran oc le! Till skillnad från tjejer som ska le i my space vinkeln.... Bissart, men det är baserat på statistik, antal svar/per kontakter och alltså inte vad dolk säger att dom tycker om. Sen är första meddelamdet viktigt medans profilen i övrigt verkar vara rätt så skit samma. Sagt o gjort, jag tror på vetenskapen så tog bort min fina bild där jag kämpat med rådjusblicken, leendet och bra kvalitet för att i stället ta en snabb bild i spegeln tittandes ner på mobilskärmen med poker face ansikte. Och jo då! Direkt började tjejer svara!! Tjejer som jag tidigare kontaktat och blivit sågad av visade plötsligt intresse! What i fuck!! Är det så jävligt att hur bilden ser ut är allt? Någon som har en kattunge till salu jag kan lägga på min svullna biceps för nästa profilbild?